{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Sur, gammel dame ... {{forumTopicSubject}}

Ja, det er jo så mig .. eller noget smiley

Vi var igår ude for at træne med min kærestes hund. Han skal stille til det tyske mesterskab om 14 dage, så træningen er en smule intensiveret.
Vi stod på p-pladsen og talte om hvad der skulle laves, kigges på, etc - og et par unge drenge (14-16 år vil jeg tro), kom gående ind på selve træningspladsen med en stor højttaler. De kunne ikke se os, for vi stod bag nogle træer.
De fyrer op for denne her djævel, som virkelig kunne spille højt.

Kæresten og jeg kigger på hinanden - AFLEDNING, yes !!!!

Vi går ned på træningspladsen og drengene skruer straks ned for "musikken".
Jeg siger til kæresten, at jeg lige vil gå ned til dem og bede dem om at skrue op igen, og som sagt, så gjort.

Jeg trasker derned af og de vælger at skrue HELT ned for musikken. Da jeg kommer hen til dem siger jeg "kan I ikke skrue rigtigt godt op og bare give den gas?" - og de bare "undskyld, vi havde ikke set jer" smiley :D smiley
Tre gange måtte jeg forsikre dem om, at nej, jeg var IKKE ironisk, det var virkelig ment som en opfordring fra min side - og så gav de den også gas smiley

Jeg kom så til at se mig selv igennem deres øjne - 50+ og gående i rask tempo ned imod dem .. hvad skulle jeg ellers være, hvis ikke en sur gammel dame, der ville klage over musikken smiley

Sjov oplevelse - de havde en fest, vi havde fed træning - god dag til alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur, gammel dame ...
Kommentér på:
Sur, gammel dame ...

Annonce