Forum kategorier

DKK snobberne

DKK snobberne

Medlemmer: 374
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Obs liste ved udstillinger Nogen der har et link til den liste der viser hvilke sundhedsproblemer dommerne skal være obs på ved div. racer på udst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2011
Visninger:
783
"Os, de andre ikke må lege med" NYE HOLD!!! Nye hold starter op. Alle racer er velkommen. Hundetræning for de hunde som er blevet forbudte. Vi træner t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2011
Visninger:
848
Spørgsmål om JRT vs stambog ? Jeg har lige brug for et kløgtigt svar, men kan en Jack Russel Terrier godt have DKK stamtavle uden at være registreret...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2011
Visninger:
1.027
Linieavl-indavl Vi har de sidste dage små-diskuteret hvad Linieavl er.. Og hvad er Indavl.. Vi har en selvfølgelig selv en ide om det,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
3.079
Hvorfor 2 Dette er udspundet af "hvorfor", men alligevel føler jeg det bør være en by tråd. Når jeg har potentielle hvalpekøbere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2011
Visninger:
926
Speciale-opgave skrivning. Jeg har netop trukket mit speciale fag, det jeg skal til eksamen i om få uger. Mops,alv og sygedomme, forbyggelse/smit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2011
Visninger:
1.323
IKKE automatisk avlsforbud Nu får vi jo altid at vide at vi skal købe DKK-hunde, for der er meget bedre sundhedskrav end i de andre klubber. OG vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2011
Visninger:
1.763
Opdrætter mødet Hvem af jer kommer - og hvor i landet?
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2011
Visninger:
1.395
Goldenparring- sundhed m.m. Jeg er ny i gruppen. Skal gerne have en golden hanhvalp forår/sommer 2012. Jeg har kigget LÆNGE. Nu synes jeg at jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2011
Visninger:
1.311
lige "lidt" udstillingsfrustrationer fra mig Jeg MÅ simpelt hen ud med det. Ih hvor jeg bare ikke gider det her udstillings-ræs. Men eftersom jeg vil have als...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2011
Visninger:
2.464
Hvalp til USA Hejsa Er der nogen der har erfaring med at sende hvalpe til USA??? Altså hvalpe under 3 måneder.....Umiddelbart eft...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2011
Visninger:
1.523
Mit første kuld Endelig endelig kom vores DKK hvalpe! Se mit fotoalbum Hun klarede det bare så super godt :D Vi har haft et kuld hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2011
Visninger:
1.279
Drægtig tæve fra udlandet? Hvis man køber en drægtig tæve i udlandet og parringen overholder hjemlandets avlsrestriktioner, kan man så godt få hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2011
Visninger:
586
Kørsel til opdrætter/Medlemsmøde Ville lige høre om der var nogle fra Randers området der skal med til mødet i Ålborg d.18, der måske har plads til en m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2011
Visninger:
837
Location til udstilling på Fyn efterlyses Er der nogen der kender et indendørs sted (til rimelige penge) til hundeudstilling på Fyn?? I Dansk Bullmastiff Klub l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2011
Visninger:
636
Opdrætter/Medlemsmøde Der bliver afholdt nogle medlemsmøder den næste måneds tid, for at få gennemdiskuteret nogle forslag DKK har til at gen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2011
Visninger:
1.396
registrering af sundhedsresultater på hundeweb Ved I hvor lang tid der ca. går fra den pågældene dyrlæge udfylder en sundhedsrekvisition til den bliver registreret på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2011
Visninger:
1.279
regler/anbefalinger har i dag været til møde i DKK ang faldende stambogsføringer. der var stor debat, og det der var mest fokus på, var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2011
Visninger:
2.591
Hvordan tilmelder man sig til begge dage? (Gørlev) Eftersom vi ikke troede at vi havde en bil til rådighed, men lige har fået det alligevel nu, skal vi til og skynde os a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2011
Visninger:
706
Hvalpeskema - kss Jeg har forsøgt at udfylde hvalpeskemaet til hvalpeanvisningen - trykker så "submit" og bliver sendt videre ind i et ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2011
Visninger:
616

Annonce