Forum kategorier

De bageglade goumeter!

De bageglade goumeter!

Medlemmer: 201
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
chokolade/valentines cupcakes det skal du bruge, 6 stk: 85g blødt smør eller plantemargarine til bagning 85g sukker 1 tsk vaniljesukker 2 æg, p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
420
rosenblade cupcakes Jeg lavede disse cupakes den anden dag, og jeg syntes de smagte så dejligt så vil da lige dele opskiften. Det skal m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
1.195
amerikansk æblekage, kanon nem og go Ingredienser: 150 g. smør 150 g. hvedemel 200 g. sukker 1 tsk. bagepulver 1 æg 5-6 æbler evt. lidt kanel ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
1.277
bryllupskage IKKE fedtfattig, lang tid billedet af kagen (prøvebagning) er i mit fotoalbum kan sætte et ind, når den rigtige kage er færdig d. 14. juni;-) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
984
Hvad vi bagetosser hader! Her er en top ti over ting som er grueligt irritererne når vi bagetosser er i køkkenet! (i mine øjne... Hihi) 1# Når...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
637
himmerigs kager, fedtfattig, nem 6 æggehvider (pasteuriserede)piskes stive og seje med 3 tsk. strø-sødemiddel og 3 tsk lys eddike 90 g mandler eller ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
1.048
KOM NU! (konkurrence!) Jeg har endnu ikke modtaget nogen tilmeldninger til vores kagekonkurrence (se tråden KAGEKONKURRANCE)! Husk, at præmien...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
427
søger: brownies opskrift Nogen der en en lækker opskrift på disse?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
893
Uhm! Chokolademousse! MIDDEL! Møj hamrerne lækker og let chokolademouse. Dog lidt sværere end let, da der skal husblas i, men ellers supernem! Læs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2008
Visninger:
481
Samværskager! LET! Opskriften er en jeg har fået fra et IKEA katalog! Og nøj hvor smager de über godt! Ingredienser: 200 g smør 1 dl ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2008
Visninger:
439
Kanelsneglekage! LET En anderledes kage, som smager hamrerne godt! Synes det er lidt trist, at man nogen gange ikke kan se hvordan den k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
1.607
Billedkonkurrece! Jeg har indtil videre kun modtaget 1 deltagelse, og hvor ville det dog være kedeligt, hvis det kun stod mellem to! Så c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2008
Visninger:
399
kan i det her? http://youtube.com/watch?v=IsrgS9eB1bE nogen af jer der kan lave det? eller har prøvet :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2008
Visninger:
1.733
Farve fondant? Jeg skal prøve at lave noget fondant selv her enten i dag eller i morgen, men kan man godt farve det med almindelig fru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
826
hvilken lagkage creme jeg vil gerne prøve at lave sådan en 3lags lagkage med fondant oven på, men hvilken creme vil i anbefale? ik noget m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2008
Visninger:
3.042
kan jeg bruge noget andet istedetfor? jeg sidder med en opskrift hvor der skal 1 spsk kirsch eller anden likør, kan jeg bruge noget andet for der må ikke vær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2008
Visninger:
262
Lækre pølsehorn?? Nogen der ligger inde med en god opskrift på pølsehorn?? nogle dejlige luftige nogle...:-) og hvis der er nogle d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2008
Visninger:
1.224
Chokolade muffins med Creme... LET En overdådig lækker muffin, men lækker chokolade creme i midten! De bedste muffins jeg nogensinde har smagt! Jeg har ta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2008
Visninger:
5.843
BILLEDKONKURRENE! Ja... Så er tilmedlningsfristen på søndag, og der er stadig kun TRE tilmeldt! Er der virkelig ikke andre der vil være m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2008
Visninger:
395
OBS! <b>Tidsfristen på kagekonkurrencen er rykket til senest d. 14/6!<b> Potedask Frk. Tvebak!
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2008
Visninger:
484

Annonce