Indlæser...
Sortering
Klikker trænings hjælp søges.. Hey og godformiddag alle sammen.. Jeg har købt en klikker for at bruge den til at forstærke kommandoerne jeg giver t...
Generel diskussion
Oprettet:
8. mar 2005
Visninger:
780
Hjælp søges God eftermiddag til alle! Vores hund Tyson er vores første hund, og nu ved jeg at folk herinde er super gode til at hj...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2005
Visninger:
208
hjælp!!! savner nogle råd. min bulldog har haltet på det ene bagben i 3 uger nu. vi har fået røntgenfotograferet dem men de vist...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2005
Visninger:
221
hjælp!!! savner nogle råd. min bulldog har haltet på det ene bagben i 3 uger nu. vi har fået røntgenfotograferet dem men de vist...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2005
Visninger:
213
Hjælp hjælp ja vil i ikke godt hjælpe mig.. det er fordi at det er jo et blad for berne senne hunde og ja jeg ville godt liiige hav...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2005
Visninger:
277
Har brug for hjælp!!! Lad os nu alle sammen lige følge trop og hjælpe Bundy med at få nogle flere stemmer på årets hund (link fjernet) ...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2005
Visninger:
172
Karin hvor er du Bedste hjælp Hej Jingo har revet sit Venstre forben og har fået 4 sting og skal have pencelin de næste 5 dage det ser ikke så slemt ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jan 2005
Visninger:
414
Hvilken race er dette? Ja har prøvet at finde ud af hvilken race denne hund er, men kan ikke finde ud af det, så nu spørger jeg om hjælp, håbe...
Generel diskussion
Oprettet:
15. jan 2005
Visninger:
265
hjælp... er der nogen der har et godt råd til at blive kvit med "snask" i næsefolden? Tyson har døjet med det et stk tid nu,...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jan 2005
Visninger:
259
HJÆÆÆLP -> 50 - 50 idag!! Hjælp Freja og Misja... Vi har en udfordring igang der afsluttes i dag - og den står 50 - 50 HUSK NU AT STEMME I ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jan 2005
Visninger:
240
YES!!! Jeg fik det til at virke!!! ;o) Jubii, så fik jeg det endelig til at virke med de billeder! I ved med at sætte © på mine billeder. Jeg har indtil nu ku...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jan 2005
Visninger:
309
HJÆLP!! Jeg kan ikke finde ud af det!! Kære alle hundevenner der har forstand på computere! Jeg har nu forsøgt at gøre det der stod i tråden "Microsoft Pho...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2005
Visninger:
526
HJÆLP!!! Er der nogle der har en øsning??? Min nye hund Berto, har et problem når vi går tur og møder andre hanhunde, han beg...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2005
Visninger:
252
Slikker Poter... Nelly har haft problemer med poterne i et stykke tid nu. Det startede med at hun fik svamp i poterne men det er blevet ...
Generel diskussion
Oprettet:
1. jan 2005
Visninger:
1.560
Hallihalooo hvor er jeg bare træt og b Men da jeg ikke længre kan se frem til at få 'puter første hjælp har en veninde heldigvis trådt til med en 'puter som j...
Generel diskussion
Oprettet:
10. dec 2004
Visninger:
292
plaece kig her!!!!!!!!!!!!!!!! hjælp min hvalp æder snart hele mit hus!! hvad gør i for at få jeres hunde til at lade være med at bide i ting??.. m...
Generel diskussion
Oprettet:
10. nov 2004
Visninger:
593
Er der ingen der kan hjælpe?? Hej derude bag skærmene! Dette indlæg har vi oprettet før, men vi fik ikke rigtig noget respons. Vi fik kun 2 rigtig...
Træning
Oprettet:
9. nov 2004
Visninger:
528
Hjælp Har en udfordring i gang der har stået lige et par dage nu.. er der ikke lige et par vendlige sjæle der vil gå ind og ...
Generel diskussion
Oprettet:
8. nov 2004
Visninger:
265
Hjælp..... Nu er der en til 50-50. Nogen der gider at stemme så det kan blive afgjort? Sidste dag idag. Takker.
Generel diskussion
Oprettet:
29. sep 2004
Visninger:
277
Orm Perle har nu været igennem en hår pæriode med orm. Lunge orm og Lever Orm, hendes lever hvar ret smadret, men leveren ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. sep 2004
Visninger:
328

Annonce