{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundeleg skjoldhøj (århus)
  • #1   22. nov 2008 Hej med dig.
    Næh hvor sjovt, jeg bor også på Skjoldhøj Kollegiet og har Buller.
    Vi kommer i hundeskoven næsten hver dag, eller går en god lang tur i områderne der er her. Der er masser af dejlig natur områder herude.



  • #2   22. nov 2008 dejlgt der er nogle der svare smiley
    jeg har ledt efter den hundeskov i dag, men kunne ikke rigtig finde den.. jeg kom forbi et område med en sø... er det derud af?


  • #3   22. nov 2008 Ja - der er 4 søer herude. Tæt på kollegiet ligger der en meget stor en, og lige efter den kommer der en lille en. Hvis du fortsætter ned til den lille sø og drejer til venstre op af stien. Så kommer du hen til hundeskoven. Der er ikke skiltet - så man skal vide hvor den er, men den er indhegnet.
    Hvis du ikke drejer op af stien, og fortsætter lige ud og langs åen, så kommer du hen til den ene af de to hestesko søer. Hvis du når helt hen til dem kan du fortsætte over i True skov og område.
    Man kan gå i flere timer herude :o)


  • #4   22. nov 2008 mange tak så ved jeg ihvertfald det..
    fandt ud af i går at der var en hundeskov herude da jeg læste det på nettet og har så ledt rundt omkring efter den i dag, men kunne ikke finde den, men så må mig og diva ud og lede i morgen nu har jeg jo fundet ud af hvor den her, hehe..


  • #5   22. nov 2008 Yep, der plejer at komme en del hunde i hundeskoven om eftemiddagen. Og de fleste vil gerne lege. Buller gider engang imellem, men det er ikke altid han lige er i sit es :o)

  • #6   22. nov 2008 det lyder dejligt, diva er ved at være træt af ikke at lege med nogle, har boet her lidt over en uge nu...
    så må jeg jo derned i morgen med hende så hun ka få nogle venner..
    jeg håber også på at møde dig dernede en dag, kan jo kende din hund:-)


  • #7   22. nov 2008 Jeg bor i Tilst, Jeg har ikke været i hundeskoven fordi jeg heller ikke kan finde den

Kommentér på:
hundeleg skjoldhøj (århus)

Annonce