{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.437 visninger | Oprettet:

hvilke mennesker med hvilke hunde ? {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og kiggede rundt på nettet og tit syntes man kan se hvilke mennesker der får hvilke hunde.

F.eks :

Chihauhau ser jeg tit hos mange unge piger, tit sådan lidt poptøse agtige eller divaer smiley

Muskelhunde ser jeg tit hos de lidt mere hardcore typer, sådan den store brede mand med tattoveringer op af begge arme eller den lidt mere hardcore tøs.

Penkingeser og de små spidshunde ser jeg tit hos ældre mennesker, som vil have en lille og fin hund smiley

Hvad ser du til hverdag ??

Nu generalisere jeg ikke. det er bare hvad jeg ser til hverdag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke mennesker med hvilke hunde ?
  • #1   16. feb 2011 lidt det samme som dig

+ ser SÅÅÅÅÅ mange af de der hacdcore fyre med en MH + deres kærestes lille chihuahua ved siden af smiley

• #2   16. feb 2011 Hov kan jeg få flyttet emnet til Off Topic ?

• #3   16. feb 2011 Præcis det samme jeg ser! Specielt den der ekstra ting, som frk. Vestergaard nævner - at ham med MH er kæreste med hende med Chi´en smiley

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 159
    #4   16. feb 2011 INDEN I KIGGER PROFIL SÅ GÆT...

Er 190 høj. Fyr. Kronraget. Tusset. Spiller amerikansk football og har ar i panden efter et værtshus slagsmål.... Hvilken hund/hunde har jeg.....

• #5   16. feb 2011 CHIHUAHUA smiley

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

#6   16. feb 2011 KampMobs... Du snyder;-)

• #7   16. feb 2011 Nana hvilken type mennesker har en cockerspaniel?

• #8   16. feb 2011 Marlene s : jeg ville grine og synes at det var sødt, hvis din kæreste som du beskriver ham, kom gående med jeres små kære hunde smiley

Men det er jo bare den tanke og forestilling man har.! stor mand, med tattos skal havde en muskel hund!? Hehe

Skal forstås på en sjov måde :oD

Forsat god dag

• #9   16. feb 2011 Jeg havde en Pinscher, er "ung" og Blondine hehe - dog syns jeg at en Chi er for lille. Min kæreste er stor og politietjent,og ligner en stereotype på en muskelhunde ejer når man ser ham på en helt almindelig dag, og han vil bare gerne have en labrador eller en Boxer. Han er mega anti muskelhunde/ Mh-.ejere

• #10   16. feb 2011 Haha Nystrup, sikke en fordoms bryder.. smiley

Jeg har page, kridhvidt hår, elsker mine kjoler og mine stiletter, er måske lidt poppet, og lidt materialistisk. Jeg har en fed Old English Bulldog. smiley

• #11   16. feb 2011 Tina N Århh det ved jeg sgu ikke ;D

dem ser jeg ikke så tit som de andre smiley

• #12   16. feb 2011 Nystrup og Nielsen: du har reklameret med det for mange gange- og nu æder du også cupcakes... Jeg siger ikke mere

He he jeg får altid at vide, at Louie er sådan en gammel dame hund.

Jeg synes bare, jeg møder rigtig mange midaldrende damer med labber, som de næsten ikke kan holde.

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

#13   16. feb 2011 Lianna Det tager jeg som en kompliment.... smiley

• #14   16. feb 2011 Synd man ikke kan ''syntes godt om'' ved nogle af kommentaren der er lidt sjove! :oD

• #15   16. feb 2011 Haha, hvilke type har så fransk bulldog???

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

#16   16. feb 2011 Julie... Kæresten har bagt dem i anledningen af vores 1 års dag i dag;-)

• #17   16. feb 2011 Præcis jeg er nemlig helt min egen og meget speciel

• #18   16. feb 2011 Nystrup og Nielsen: det ville jeg også sige. Hvis jeg var dig... Men tillykke med dagen!! Vi har 3 årsdag i dag smiley

• #19   16. feb 2011 Mine forældre har en amerikansk cokerspaniel..:P

Giver dig fuldstændig ret Nana.. Og hvis man ser en gammel dame med en gravhund, kan man næsten altid være sikker på at det er total hysterisk.. smiley

Tror også at grunden til at mange muskelhunde er blevet som de er, er fordi det er de der "Brian typer" (Undskyld Brian smiley ) der får sig en MH, og det har ofte ikke en kæft forstand på at have en hund, og de bruger den kun som en potensforlænger.
    Det er bare min mening..

Og med Chi, giver jeg dig også ret. Kan godt blie lidt irriteret over alle de tøser der slæber rundt på deres chi, div steder..

• #20   16. feb 2011
    * Nystrup & Nielsen *

Jeg vil dog sige du bryder ikke helt fordommen ;D for den kæreste er nok en af dem man ville sige har en chihauhau smiley

(:Rie, den fromme HG Søster;DD og Sylfiderne smiley

Den eneste jeg har set med en fransk bulldog er en ung mand som boede i sakskøbing han var en fin mand, med meget fint hus og tjente gode penge ;D

• #21   16. feb 2011 marlene S : haha genialt!

• #22   16. feb 2011 Marlene S :d kunne jeg godt forstille mig! men respekt til ham alligevel! at kan kan bevise at ikke alle store, ''skræmmende'' typer behøver at havde muskelhunde, men også godt kan eje nogen andre slags!

• #23   16. feb 2011 For et par år siden, der jeg jeg flere unge piger med muskelhunde, end med chiér.

Ser kun 2 styks chi herude fast og den ene en ældre mand og den anden vil jeg skyde på kvinden er 28-30 år

• #24   16. feb 2011 Muskelhunde ser jeg mest hos piger der er 18-25 år..

Et par enkelte fyre har jeg set med dem..

Her i byen er der også en del dansk svensk/jack russel ligende hunde (om de er ægte eller blaninder kan jeg ikke se) og det er oftes midaldrende mænd (40-50 år) og gamle damer jeg ser med dem..

Shetland sheepdog ser jeg mest hos kvinder der er 30-40 år..

• #25   16. feb 2011 Ser nu mest Hr og Fru danmark med gravhunde hernede smiley

• #26   16. feb 2011 Jeg synes faktisk ikke jeg ser noget generelt.
    Man har fordommen om, at de unge tøser køber chi osv. men når jeg kigger i gadebilledet, er det ikke det jeg ser.

• #27   16. feb 2011 Her i området er der virkeligt forskellige racer. Der er ikke rigtigt noget sammenhæng mellem alder/civilstatus og hunderace.

Dog er dem med muskelhunde allesammen meget unge. De mere voksne (at se på) ejere har til gengæld alt fra gravhund, petit basset griffon vendeen, mops, fransk bulldog, boxer, lanrador, dalmatiner, finsk lapphund, border collie, aussie, og diverse små eller slanke (f.eks podengo) blandinger.

Listehunde er meget meget lidt på mode i mit område. Jeg tror kun at der er en enkel eller to der har dem, og den ene er stensikkert anskaffet efter lovens ikrafttræden, og går hellere ikke med kurv...Hende der går med den har jeg jo så absolut ingenting til overs for. Nogle folk gør alstå også bare en dyd ud af at indfrie fordommene...

• #28   16. feb 2011 Nana...pletskud...jeg er fiiiin;)))))

Ej pjat, faktisk så tænkte jeg her forleden, at jeg kunne bare ikke ha' andre racer...vi passer bare sammen som hånd i handske, fod i hose og fisk i vand...du ved fjollede, lidt kluntede, stædige og virkelig noget for os selv:DDDDD

• #29   16. feb 2011 For et par år siden var jeg i Netto og handle. Ved siden af mig står et ordentligt brød med tatoveringer helt ud på håndryggene, skaldet, sort bomber-jakke og guldkæder, inde fra hans jakke er der noget der piber. Jeg lusker sådan lidt rundt efter ham i et par minutter og håber på at se hvad han render rundt med, men bliver hurtigt simpelthen nød til at spørge: Han hiver en Chinese Crested-hvalp på størrelse med en muffin frem og siger "jeg har altid sagt jeg ikke ville ha´en lille hund, men se hvor søøød den er!" Og det måtte jeg da give ham ret i! De var nok det mest umage par jeg nogensinde har set!

Chi'erne ser jeg desværre oftest i gadebilledet som tøsetilbehør, oftere i en taske end på egne ben :o(

• #30   16. feb 2011 He he, sjov tråd smiley

Hvordan ser en Grand Danois ejer ud?

• #31   16. feb 2011 Han går med en meget sjov hat i Faxe Ladeplads smiley

• #32   16. feb 2011 En gd ejer, ja det er ofte en kvinde der ikke er særlig høj....

Der siges at muskelhunde kompensere for en lille biip hos mændene. så spekulere tit på hvad en gd kompensere for hos de små kvinder, der ofte går med dem

• #33   16. feb 2011 Landmænd har labradorer eller DSG'er.

• #34   16. feb 2011 Ha ha René.... meget morsomt ;o)

Hilsen en lille kvinde på 1.78 cm.

• #35   16. feb 2011 René

LOL

Det er sjovt, fordi der findes en del store kvinder der falder for de små racer. Nu er jeg selv 183, så umiddelbart ville det nok klæde mig noget bedre med en GD eller en mastino, men jeg har en lille pispotte af en sheltie der danser om anklerne i stedet. smiley

(For at være helt ærlig så er jeg langt mere til store hunde, men sheltien er det tætteste jeg kan komme arbejdsmæssigt i en størrelse som jeg kan holde ud når jeg ikke har bil)

• #36   16. feb 2011 jeg bor vist i en mærkelig by, men jeg ser hverken listehunde eller chi'er her.

de hunde folk har her er labrador, chæferer, cain terrier og blandinger - nå ja og en skøn GD......og det er folk i alle aldre der har dem.

• #37   16. feb 2011 Hvem har så Golden retrievere? smiley

• #38   16. feb 2011 Golden retrieveren er hundeverdenens svar på blondiner, så de passer til optimistiske, og minimum gennemsnitligt pæne mennesker der er en lille fis mere udendørs-agtige end os andre, men ikke helt så meget som labbe-ejerne.

Alle elsker goldens, og alle elsker de mennesker der ejer dem.

(Jeg har selv haft to som barn, men de passede som fod i hose til min mor)

• #39   16. feb 2011
    Der er vidst én fyr midt i tyverne der har en ambull her - ellers er de unge oftest med rotter og labblandinger. Et ungt par her på vejen har jagthund.

De andre fra 30 til 50 har dobermann, flere labblandinger, mops, dansk svensk, islandsk fårehund, rottweilere, berner sennen og små pomeranians og terriere

• #40   16. feb 2011 Grynet . - Jeg oplever så GD ejere for at være høje unge kvinder, der samtidigt er slank, nogle af dem mere tynd end slank smiley

• #41   16. feb 2011 GD ejere er i mine øjne ældre mennesker. Min bedstemor havde en da jeg var barn, og det har vidst farvet mig ;O)

• AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

#42   16. feb 2011 Nana O... med hensyn til fordommen om min kæreste... altså blondinen.... Hun er Fanik/WESTJYDE, arbejder på en BODEGA, råber højere end jeg gør til sports-kampe af en hver art og kan æde en rød bøf hurtigere end jeg kan nå at hælde sovs op... Så nej hun lever heller ikke op til fordommene... smiley

• #43   16. feb 2011 Tak til Njord for at samle mig op igen efter René's GD'ejer karakeristik..... og IKKE tak til Danielle for lige at vælte mig ned i støvet igen ;o)

• #44   16. feb 2011 Grynet

Jeg undskylder MEGET ;O)

• #45   16. feb 2011 haha smiley

Men jeg oplever ofte små kvinder med store hunde *GG*

• #46   16. feb 2011 Tja... Det er nok svært at generalisere, når det gælder hunderacer der ikke er særlig udbredte. Tror ikke der er fordomme omkring hvem der ejer korthårede collier smiley

• #47   16. feb 2011 * Nystrup & Nielsen *;
    lyder sharmerende. Så mangler hun da bare lige at afslutte måltiderne med et ordentligt ræb ;o)

Danielle:
    Du er tilgivet,
    René:
    du bliver på 'bære-nag-bænken' lidt endnu.

• #48   16. feb 2011 :o))
    Kunne være meget sjovt at høre hvilkne typer vi er

Hvilken type er jeg så og hvilken alder, jeg har AST og Cavalier på 8 kg ??

Hvilken type er min kæreste og hvilken alder også med AST og Cavalier ??

• #49   16. feb 2011 En grand danios Hmm

mine forældre har sådan en smiley

Jeg ser tit mennesker med dem der er i de 40 - 50erne.
    Jeg syntes måske de høre til en blanding mellem en rolig ejer og en ejer som vil have en vagthund måske de mennesker som gerne vil have en stor beskytter som enlig ikke er helt farlig enda, men den skræmmer alligevel folk væk fordi den er så stor smiley

• #50   16. feb 2011 M&R:

I er garanteret alt andet end produtypen af AST-ejere. Måske folkeskolelærere, idrætsudøvende, naturlige (altså uden tatoos, piercnger osv) og helt nede på jorden?

• #51   16. feb 2011 SÅDAN Nanna. God karaktiristik - du hører stadig til blandt vennerne ;o)

• #52   16. feb 2011 Hvad så hvis man har EB? to styks :o)

• #53   16. feb 2011 Stine D : Uhh den er svær. men du er ihvertfald ikke den fine type smiley

• #54   16. feb 2011 Stine D:

EB.... øhhhh er det et Ekstra Blad?

• #55   16. feb 2011 :o))
    Grynet
    Jeg har dyrket ridesport på højt plan i mange år, og ved siden af Håndbold, hvor jeg er forsat som træner efter knæskade.. har ikke bare en men to uddannelser, den ene med dyr, den anden med mennesker en 3 årig og en 5 årig
    Jeg har en enkelt tatovering, har været pircet i tungen, og i næsen...

Kæresten har dyrket fodbold på højre plan i hans ungdom, har rejst en del og boet uden for dk af flere gange grundet job, sidder i højere stilling inden for tøjbrancen hvor han har begået sig siden han gik ud af skolen, har en enkelt tatoo :o)

Nede på jorden, vil jeg mene vi begge er, og tror jeg også dem der kender os vil sige:o)

• #56   16. feb 2011 M&R

Jeg tror du og din kæreste er nogle aktive personer, hvis jeg ser jer på gaden tror jeg tanken ville være den lidt rå type, men uden at være for hård i er bestemte, men i sig selv to utrolig glade mennesker smiley

• #57   16. feb 2011 Hvad med os der har Bull Terrier ;O)?

• #58   16. feb 2011 Uhhh Nana du er god! Prøv mig! smiley

Hvad er mig og min kærestes type? Vi har en Pomeranian (uldtot på 4-5 kg) smiley

• #59   16. feb 2011 Det er nogle tålmodige og overbærende mennesker der har EB, for man skal ikke have travlt med sådan en hund - den har sit eget tempo, den sidder hvor den vil, og den hørmer da lige som det passer den og efterlader dig alene i gassen.

De mennesker jeg kender der har/haft EB har været tunge i det. Ikke dovne eller fede, men tungt bygget og rigtige hyggemennesker, som går lidt mere op ia t have det behageligt end at have det "rigtige" tøj på.

• #60   16. feb 2011 :o))
    Her kan i se os begge i vores banner, sådan ser vi ud når vi er ude med hundene.. tror vi falder meget normalt ind i hr og fr DK

(link fjernet)

Nana
    Vil bestemt også betegne os selv som glade og aktive mennesker:o)) Bestemte; også et ja:o)

• #61   16. feb 2011 Danielle :

Nøjs den er svær har set rigtig mange forskellige mennesker med en Bullterier. sådan en har min far f.eks, min farfar har også haft. min farbror har en kennel med dem..

hvis man skal sammenligne de 3 personer udover de er familie med hinanden. så ville jeg nok sige bredskulderet, lidt karl smart men ikke så det er irreterende, og dem som måske vil se rå ud, men det er de faktisk ikke når man ser efter smiley

• #62   16. feb 2011 Sophie V :

Uhh kender ikke helt den hund.

men jeg ville sige du er en af de pæne piger, som er kloge og som går meget op i sig selv så derfor vil du gerne have en hund hvor man tænker du har stil og du er pæn og klog.
    Jeg ved ikke med din kæreste. men jeg kunne forstille mig han er en gentlemand, som er høflig og måske lidt af en drengerøv smiley

• #63   16. feb 2011 Hov så kort ville jeg mene den fine familie smiley

• #64   16. feb 2011 godt indlæg...
    jeg har en lille hund til når jeg er tøsefin og en stor til når jeg skal være rocker.. smiley

/Gitte

• #65   16. feb 2011 Du er tæt på smiley Jeg elsker at være tøsefin, men jeg har både været i militæret og arbejdet i landbruget med svin, så er ikke bange for at få jord (eller lort) under neglene - idag læser jeg dyrlæge.. Min kæreste har været sergent i hæren i 5 år og er idag politibetjent, så kollegaerne griner lidt af ham når han kommer med vores lille uldtot.. Han er 193 høj og ret muskuløs, så det ser sjovt ud smiley

Men du er dælme tæt på! Thumbs up!

• #67   16. feb 2011 Pernille U :

Hmm.

Mennesker mellem 20 - 30erne vil jeg mene. det er jo en stærk hund så kunne godt forstille mig de stærke personer vil have en rotweiler, men jeg tænker faktisk ikke den rå type som med så mange andre af de stærke hunde. Jeg tror godt en pige som går op i sig selv ville kunne have sådan en hund. men familien må i sig selv være aktive, bestemte og også gerne vil have en beskytter som ser lidt rå ud, men som alligevel er en god familie hund. men en familie med en bestmet stemme, men aldrig råbende.

Sidst jeg så en rottweiler, var i en råbende familie som også have slået den og der høre de bestemt ikke til da den var fuldstændig sindsyg den ung og måtte aflives i en alder under et år.

• #68   16. feb 2011 Er det så nu man skal linke til Ninas album med "gæt en race ud fra personens udseende?"

Det var dælme sjovt, for mange fordomme blev luftet ;D

.... og så har hun self slettet det. Det var ellers mega sjovt.

• #70   16. feb 2011 LOL smiley

Jeg er en god menneske kender ;D
    men hunden fortæller tit folks personlighed. ikke altid men tit smiley

• #71   16. feb 2011 Nana: Tror det blir svært med mig. Har en terrier og en fimsehund - så jeg må være skitzo smiley

• #72   16. feb 2011 Tinna

Ja det kan jeg godt se. men orker heller ikke flere idag. ;D jeg skal også ud af døren snart så det må blive en anden god gang. smiley

Tak for en hyggeligt tråd allesammen ;D

• #73   16. feb 2011 Os rammer du ikke ;O)

Ingen af os er bredskuldrede - tvært imod.
    Min kæreste bliver færdig som markedsføringsøkonom næste år og jeg er selv indenfor administration = jævnt kedelige mennesker *G*

• #74   16. feb 2011 Hahaha, sjov tråd smiley

Ka se jeg har valgt helt forkert race.. Synes i hvert fald ik jeg er hverken bredskuldret, karl smart eller ser rå ud ;O)))

Er lille og spinkel, uddannet i finanssektoren og arbejder i dag som revisor - så som Danielle, jævnt kedelig ;O)))

Måske det er sådan bt-folk er??? Ganske almindelige :O)))

• #75   16. feb 2011 Hehe kunne godt tænke mig at høre hvis man har Cairn terrier (Mig) og så hvis man har cockerspaniel (Kæresten)

Syntes ikke de to racer har været oppe smiley Bring it on smiley

• #76   16. feb 2011 Kunne ikke finde tråden igen :o(

Nana
    Nej, jeg er lidt et rodehoved!

Grynet
    Ja, det er Ekstra Bladet, jeg lufter Ekstra Bladet flere gange om dagen, og fodrer osv. nusser Ekstra Bladet om aftenen når vi ligger i sofaen. Jeg prøver på at lære det ene Ekstra Blad og apportere, men det andet Ekstra Blad blander sig. :o)

• #77   16. feb 2011 Søster
    LOL! Jeg er 178 cm og vejer 58 kilo, mig og hundene ligner hinanden indvendigt, men ikke udvendigt.

• #78   16. feb 2011 Havde også problemer med at finde tråden igen , ved ik lige hvad der sker smiley Måtte ind i min browser historik . altså

• #79   16. feb 2011 kan du gætte på mig

passer malik(en golden) 1 uge om måneden
    jeg elsker Newfoundlændere
    som lige er racen til mig

• #80   16. feb 2011 Hvad beskriver en hardcore tøs? ...måske har jeg købt en forkert race, enten den lille eller den mere muskuløse smiley

• #81   16. feb 2011 Stine

Heh heh. Nej nej, det er noget du tror. I virkeligheden er tallene omvendt. Det er en regel at alle skal ligne deres hunde... Undtagen mig. smiley

• #82   17. feb 2011 Altså så må i grine lidt af X'en og jeg..
    Jeg kom gående med en stor bred amstaff.. Jeg har extensions, solbrun, kunstige negle, stiletter osv..
    Og X'en der er meget meget pumpet, med tattovering på halsen osv. gik med hans lille tykke chihuahua..

Har dog også selv chihuahuas.. Men først købt dem efter jeg lærte X'en at kende og faldt bare pladask for hans hund og racen.. Ikke fordi det er et modedyr.. Men fordi jeg bare syntes det er en fantastisk lille hund med en stor hunds personlighed.. Men mine hunde er hunde og har 4 ben hver.. Så de går selv, ikke noget taske halløj til dem..

• #83   17. feb 2011 Søster McFluff:
    Den om golden ejerne passer meget godt på mig smiley Min kæreste derimod burde have en MH, han er prototypen på en amstaff ejer, men er dog meget imod MH efter at Basse blev angrebet af en sådan.

• #84   17. feb 2011 Julie - Nu du siger det, ser en del gamle mennesker med pomser smiley

Ellers ser jeg en sjat westier rundt omkring, også gerne ældre mennesker..

Jeg tror jeg er meget typisk som Schæferejer, i hvert fald hvad angår personligheden. Nok ikek udsendet. Hvordan er Schæferejere?

• #85   17. feb 2011 Jeg så en dag en høj pumpet mand, med vilde tatto'er skaldet hoved og lædervest. Han have en tyk læderhundesnor i hånden, men hunden stod gemt på den anden side af en bygning.
    Jeg var ikke så gammel, så jeg nåede tænkte åh åh, nu kommer der et skrummel af en hund.
    Men jeg tog fejl, da han fik kaldt King til sig, kom der frem en lille pomeran. Jeg kunne ikke lade værre med at grine, da han stod og så så hård ud.
    Måske var det bare kærestens hund han gik tur med, men han tog fusen på mig i hvert fald. smiley

Kommentér på:
hvilke mennesker med hvilke hunde ?

Annonce