{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Marie C
Marie C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

glad, energisk labrador søger legekammerater i greve {{forumTopicSubject}}

vi har en meget glad hund på 8 mdr. som har meget energi og vi kunne derfor godt tænke os at høre om der evt. var nogle mødesteder her i greve området, hvor hunde fik lov til at lege sammen uden snor. vi bor selv i hundige, hvor der er stier osv. men der kan gå dage hvor han slet ikke møder andre hunde og det kan mærkes på den lille stakkel.
hvis der er nogle glade hundeejere som lufter deres hunde på bestemte tidspunkter om aftenen for at de kan lege sammen må de meget gerne skrive for så er vi MEGET interesseret smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  glad, energisk labrador søger legekammerater i greve
  • Camilla O
    Camilla O Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #1   29. jan 2013 Jeg bor i eriksmindekvarteret med en tæve hvalp på 5 mnd, og vi leder selv efter en legekammerat. Jeg lufter lige pt. hunden om morgenen ved 7/7.30 tiden over ved to græsplæner omme bag hedager, (ikke lagt fra lillevangsvej og stadion)
    Hvor der bl.a. er en lille legeplads, der er vi mange der får løs med hundene.
    Vi vil meget gerne mødes. Jeg har også hørt at nede ved skolen, ved gersagerparken, der er et stort indhegnet område hvor man også let kan have sin hund løs. Det er min kæreste der normalt lufter hund om aftenen, men er sikker på at han er med på ideen. Og så kan vi planlægge gåturen efter hvornår det passer jer bedste. smiley
    Jeg er normalt ikke at træffe på hundegallerien, fik linket hertil af en veninde som så jeres opslag og tænkte på os.
    Jeg kan træffes på mail eller facebook. Min mail er c.olsen1501@hotmail.com og på facebook: Camilla Nordvig Olsen.
    Håber vores hunde kan ses.
    Marken er forresten også et meget godt sted at lufte hunde. På den anden side af vejen ved Greve stadion. smiley

• Sofia N
    Sofia N Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #2   10. jul 2013 Hej, Søger du stadig væk en legekamerat?

• #3   11. jul 2013 Jeg har en hvalp på 7 måneder som måske kan ? /)
    Kan din hund lide hvalpe ? smiley

Kommentér på:
glad, energisk labrador søger legekammerater i greve

Annonce