Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berner udstilling
  • #1   13. nov 2006 Hej Louise
    Som jeg tidelige har skrevet til dig, springer vi over denne gang.
    Kan godt forstå i glæder jer, det er vilt spænde (det er vi jo nogen der syndes at udstilliger er ;-)) at se alle de andre hunde.
    Hvilken klasse er i tilmelt, hvalp eller unghunde ( ikke helt klar over præcis hvor gammel Bailey er)
    Skal nok krydse finger for at i kommer hjem med et rødt bånd smiley

• #2   13. nov 2006 Vi er i babyklassen... så det er vist ikke helt så seriøst har jeg ladet mig høre

• #3   13. nov 2006 Okay hun er ikke ældre, at hun er sådan et lille pus...trode hun var lidt ældre - det er da rart at i så skal være nogle af de første i ringen smiley
    og så er det jo ikke et rødt bånd i skal have med hjem men en lyserød roset

• #4   13. nov 2006 hehe ja.... vi har fået nummer 8 så helt først er vi ikke :o)

• #5   14. nov 2006 ARGH hvor jeg ærgrer mig over ikke at have tilmeldt i tide.. ville så gerne have været med.. især fordi Argento kun manglede 1 point for at komme på listen over bedste hanhunde i år og altså kunne have kommet med med en 1 præmie! Dommeren var hende vi havde i Hannover så jeg ved at det ikke kunne gå helt galt hehe. Øv øv og atter øv at jeg ikke fik tilmeldt!!! Men jeg håber at i får en god tur og SELVFØLGELIG kommer Bailey da hjem med en fin rosette*S* Hvis ikke der er nogle HELT små kan hun måske sågar få en pokal også;) Vi krydser ihvertfald alt for jer og håber at i får en SUPER god udstillings-start

• #6   15. nov 2006 er det den der bliver afholdt i lille Strib ?! ;o)

Der skal jeg være ring sekretær.. ;o))
    over ved tæverne.. ;o)
    så vi ses nok.. ;o)

Kommentér på:
Berner udstilling

Annonce