Det var "sgutte" så godt {{forumTopicSubject}}
Biancas lydighedsprøve for øvede begyndere gik ikke specielt godt i dag. Alt for ukoncentreret og det som jeg troede hun kunne, og havde øvet lige forinden, det gik bare slet ikke. Øv, men vi må på den igen. Har ingen undskyldning andet end at hun er falsk drægtig, og er meget hys og oppe at køre indimellem - mon det kunne være en forklaring på at vi ikke havde den bedste kontakt i dag.
Hun manglede 1 point til en 3. præmie, men pyt. Det skal heldigvis ikke gå ud over hende at jeg er skuffet, for der hvor hun skal præstere (på udstillinger) der går og står hun bare perfekt.
Men stolt er jeg alligevel - men det er fordi Crumme, Baloo's datter, skulle til samme prøve lige efter Bianca. Pia, som har Crumme, træner rigtig meget med hende, og hun er kun lige fyldt et år. Hun scorede 95 ud af 100 mulige point og fik højeste karakter og en flot 1. præmie - det er jeg skisme også stolt af - hun er jo "min" lille datter. Stort tillykke til Crumme og Pia.
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Op på hesten igen - så går det bedre næste gang.
Jeg træner kun op til 3-4 dage før jeg skal i konkurrence - resten af ugen - laver jeg intet med hunden - går bere en tur med den.
For så er jeg sikker på, at der ikke bliver gjort nogen fejl eller hunden ikke får susses..
Men det er da et flot resultat du har opnået - så bare vær glad for det og din hund.
Det var "sgutte" så godt