Indkald... {{forumTopicSubject}}
Hej...
Jeg har en del problemer med Baloo når jeg har ham fri og skal kalde ham ind, han lukker stort set for hørelsen.... ER der nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre?? Jeg har prøvet og kalde på ham en gang vende mig om og gå, intet resultat.... JEg har prøvet og kalde på ham vende ryggen til ham og se ud som om der er noget meget spændende i græsset/jorden.. uden held... JEg har prøvet med en masse godbidder... uden held.. og så har jeg prøvet og gå væk fra ham samtidig med at jeg sagde nogle sjove lyde og fakter med armene... uden hel... (havde set det sidte i programmet det er mig eller hunden...)
Gode forslag tages imod med kys hånd
Det skal lige siges at Baloo er 19 mdr, er kastereret... Og min mand kan sagtens kalde ham ind til sig...
Linda
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.033
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 203
JEg kalder altid kun 1 gang, og der er masser af ros når ham så endelig kommer... og masser af godbidder..
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 341
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 4 Svar: 33
Hvor når må man så kalde?? for jeg et problem der ligner..
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 317
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
Og det er sku ikke sjovt....
Vi kender så en hunde spykolog som er rigtig dygtig..Og fik hende til at hjælpe os... Det første hund gjorde var at gi vores hund et ordentligt halsbånd på og så skulle den bare gå lige ved siden...og ikke et skridt foran hende... da vi havde gjort det i ca 15 min tog hun snoren af ham...og ja ved virkelig ikke hvad der skete men han blev ved hendes side...lige meget om vi gik forbi hendes hunde osv...Nå så fik han lov til at løbe fri....og hvis hun kunne se hov nu bliver han ego igen kastede hun snoren efter ham...hvilket gør at han blev bange og idet han kikker....siger man dygtig og han kommer hen til en...
Altså alt i alt skal der være en konsikvent men på den rigtig måde...og nu kommer han hver gang vi kalder vi kan gå uden snor med ham...for han ved at ellers rammer snoren ham...
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 203
Indkald...