{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Indkald... {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg har en del problemer med Baloo når jeg har ham fri og skal kalde ham ind, han lukker stort set for hørelsen.... ER der nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre?? Jeg har prøvet og kalde på ham en gang vende mig om og gå, intet resultat.... JEg har prøvet og kalde på ham vende ryggen til ham og se ud som om der er noget meget spændende i græsset/jorden.. uden held... JEg har prøvet med en masse godbidder... uden held.. og så har jeg prøvet og gå væk fra ham samtidig med at jeg sagde nogle sjove lyde og fakter med armene... uden hel... (havde set det sidte i programmet det er mig eller hunden...)
Gode forslag tages imod med kys hånd
Det skal lige siges at Baloo er 19 mdr, er kastereret... Og min mand kan sagtens kalde ham ind til sig...
Linda

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indkald...
  • #1   24. jul 2007 Jeg ville sætte en lang lin på ham og så trække ham roligt ind når du kalder. Han har jo fået indlært at han ikke behøver komme når du kalder. Husk kun kalde én gang og så trække roligt ind. Ros når han er inde og lad ham komme ud i linen igen. Altså starte forfra. Det er nødvendigt nogen gange når der er opstået fejlindlæring.

• #2   24. jul 2007 JA det var selvfølgelig en ide..Det har jeg ikke lige tænkt på..
    JEg kalder altid kun 1 gang, og der er masser af ros når ham så endelig kommer... og masser af godbidder..

• #3   24. jul 2007 Det lyder til at han ikke har den store respekt for dig. og det jeg mener med det er at han godt vil komme når din mand kalder. Men ikke når du gør det, du skal sætte en lang line på ham. Så finde i et sted hvor der ikke er nogen,du sætter dig ned men kalder ikke på ham for han kommer ikke når du kalder.Du lader ham komme til dig så har du nogen rigtige gode godbidder på dig,som du så giver ham når han tager kontakten til dig.Det kan godt ske det tager sin tid men det virker, jeg har selv brugt det da min schæfertæve mente hun ikke skulle komme når jeg kaldte på hende. Fik det råd af min tidligere træner og det virkede, det tog sin tid men i dag kommer hun hvergang jeg kalder på hende.I dag bliver hun brugt som konkurrence hund og så skal de jo komme når der bliver kaldt.Held og lykke med det.

• #4   24. jul 2007 Bettina...

Hvor når må man så kalde?? for jeg et problem der ligner..

• #5   24. jul 2007 i gør det at i stiller jer med en god afstand mellem jer ... så skifes i til at kalde og selvf. godt med godbidder og ros ..... når du kalder MÅ din mand intet sige eller give godbidder eller røre hunden eller sige at den skal gå hen til dig ... kommer den til ham skal han afvise den til det er hans tur .... og ja ... det kan godt tage tid ... bare manden husker at afvise hunden hvis den går til ham når det er din tur held og lykke med det

• #6   24. jul 2007 Vi har endtil 2 uger siden haft det samme problem med vores, og det samme at lige så snart man tog snoren af ham var han en kæmpe ego hund og hørte intet...

Og det er sku ikke sjovt....

Vi kender så en hunde spykolog som er rigtig dygtig..Og fik hende til at hjælpe os... Det første hund gjorde var at gi vores hund et ordentligt halsbånd på og så skulle den bare gå lige ved siden...og ikke et skridt foran hende... da vi havde gjort det i ca 15 min tog hun snoren af ham...og ja ved virkelig ikke hvad der skete men han blev ved hendes side...lige meget om vi gik forbi hendes hunde osv...Nå så fik han lov til at løbe fri....og hvis hun kunne se hov nu bliver han ego igen kastede hun snoren efter ham...hvilket gør at han blev bange og idet han kikker....siger man dygtig og han kommer hen til en...

Altså alt i alt skal der være en konsikvent men på den rigtig måde...og nu kommer han hver gang vi kalder vi kan gå uden snor med ham...for han ved at ellers rammer snoren ham...

• #7   25. jul 2007 Tusind tak for alle JEres gode råd.. Vi må igang og øve med ham... for det er da død irreterende at han ikke vil komme når jeg kalder... God dag til alle

Kommentér på:
Indkald...

Annonce