Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe træning
  • #1   4. aug 2007 Masser af rigtig gode godbidder : ) Så skal han nok komme... Her tænker jeg ikke på tøre kiks, men skinketerne, frikadeller, kylling osv. DET hjælper : )

• #2   4. aug 2007 Du kan træne indkald ved at lade en anden holde hunden - så vifter du lidt foran næsen med noget rigtig lækkert og så går du nogle skridt væk. Herefter sætter du dig ned i hug og kalder på hunden. Når den kommer hen til dig belønner du den med guffer og med leg...

• #3   5. aug 2007 Ja lad ham sidde sig foran dig, og hav nogle uffer, og hver gang du siger hans navn hvor han reagere på det (lystre det) får han en gyf.. sådan lærte vi xenta hendes navn. og så kun kalde ham hans navn når i kalder ham.. smiley

• #4   5. aug 2007 Haha Enzo har i dag (vist nok) forstået at han hedder Enzo.. Det sjove er bare når vi kalder med en godbid fremme og han kommer, så vil han hellere ha nus end den godbid. Han elsker godbidder ellers men lige ved hans navn så forbinder han ikke at han må få en smiley

• #5   5. aug 2007 vigtigt når indkald øves.
    Haps aldrig din hund. Hvis du forstår hvad jeg mener.
    Når hunden eeendelig er inden for rækkevidde er det fristende lige at slå til og række ud og fange den.
    Lynhurtig vil hunden lære hvor lang din arm er og du er ligevidt
    ja altså taler af erfaring. Det er svært at lade være men det belønner sig i længden.

• #6   6. aug 2007 Masser af ros når han kommer og giv ham et eller andet han er helt vild med. mit råd. (:

• #7   9. aug 2007 hej..

hvis du sætter dig på hug med ryggen til ham og kalder på ham, så plejer hvalpe at komme, og så selvfølgelig husk en godbid.

og så lige et råd, tag afdrig hunden ind førte gang du har ham, så lærer han at hvis han kommer så skal han ind, og tro mig det gider de ikke smiley

Kommentér på:
Hvalpe træning

Annonce