{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BLIV
  • #1   26. sep 2007 Det er nok bedst at lære Bamse at sidde først.. Kan han det??

  • #2   26. sep 2007 Sidde, dæk og gi pote indtil videre hehe.

  • #3   26. sep 2007 Nå men så er han jo godt på vej.. Hvis du kan få ham til at sidde først, også siger BLIV der også give ham en lille godbig eller bruge klikkeren. øv det rigtig mange gange...PS. det kan tage rigtig lang tid!!

  • #4   26. sep 2007 Gør det så småt inden for i mit hus, måske skulle jeg holde det der og så bare prøve engang imellem. Men tak for svarene. Dejligt med så meget hjælp på HG, hvad skulle man dog gøre uden det. (";),.,.

  • #5   26. sep 2007 hej

    vi bruger kun sit og dæk for det har vi læret til træning han skal kunne blive på uden et BLIV ellers er det sit dig og læg dig.
    sådan gjore jeg.

    bad ham sit, og blev stående ved siden af ham til jeg gav fri.

    Gangen efter gik jeg så en skrif frem og på den måde udvidet, han sidder ca 1½ minut, så der er lang vej endnu

    Jeg fik ham også sent, så vi har været nød til at træne i lømmel aldere ikke optimalt men sådan er det.


  • #6   26. sep 2007 Et godt rå, du skal ikke lærer din hun ny ting, da den er kommet ind i en ny face af liver - 12 - 16 uger, skal hunden bare ha ro, og så bare veligeholde det den har lært..

    Hvis du begynder at lærer den ny ting nu, risikerdu at hunden "knækker" og så vil at indlæring blive sværer senere hen.

    bare et godt råd.


  • #7   26. sep 2007 Hej Schæferbanden B

    Er det noget du kan uddybe noget bedre ?


Kommentér på:
BLIV

Annonce