Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang træning:)
  • #1   5. dec 2007 I kan fint starte efter den første uge på et hvalpemotivations hold, hvis jeres hund er vaccineret og har forsikringerne i orden :o)

Held og lykke med jeres lille pus og rigtig god fornøjelse ;o)

• #2   5. dec 2007 okay tak skal du have:)

har nemlig aldrig selv gået til træning med dem før.. gjorde resten af familien jo:P

• #3   5. dec 2007 karina: apropro forsikring.. hvor er det bedst at forsikre sin hund?

• #4   5. dec 2007 kontakt hundeklubber i god tid, før I henter jeres hvalp. Der kan ofte være lange ventetider.

Man kan fint starte på hvalpemotivation, når hvalpen er 8-10 uger. Alt efter om klubben stiller krav om at hundene skal være færdigvaccineret, inden de starter træning

• #5   5. dec 2007 kender i nogle i roskilde området?

• #6   5. dec 2007 Achena J - efter at have prøvet nogle forskellige forsikringsselskaber, er jeg landet her i Dyrekassen Danmark/Nord forsikring: (link fjernet)

De har en god forsikring + sygekasse som jeg også har, DEN er jeg utrolig glad for også at have og er i medlem af DKK, er der penge at spare.

• #7   5. dec 2007 I Roskilde området er der DCH i Roskilde. DKK har også i Roskilde området, mere præcist Gundsølille (der har vi gået til hvalpetræning og hvalpefortsætter).

• #8   5. dec 2007 Achena J >

<b>kender i nogle i roskilde området?</b>

Nogle specielle ønsker til træning: agility, lydighed, næsearbejde eller ???

Hvilken race er det I skal have ???

Har den stamtavle, og i så fald - er det en DKK stamtavle ???

Pøj-pøj med hvalpekøbet :o)

/Carina

• #9   5. dec 2007 carina: det er lydighedstræning som er det vigtigste for os.. senere næse:)

vi skal have en lille amstaff/billterrier blanding.. min kæreste er vokset op med dem og derfor skal vi have en nu:)

• #10   5. dec 2007 tak til jer alle for hjælpen rigtig dejligt:D

• #12   5. dec 2007 Achena J >

<b>carina: det er lydighedstræning som er det vigtigste for os.. senere næse:)</b>

OK - så vil jeg foreslå DcH ... her er ud over lydighed også næsearbejde i form af sporsøg, rundering og feltsøg ... desuden kan blandingshunde deltage i al træning og konkurrencer på lige fod med stambogsførte hunde.

Dog kender jeg ikke noget til DcH i nærheden af Roskilde mht. kvaliteten af træningen (bor i Aalborg)...

Pøj-pøj med hvalpen ;o)

/Carina

• #13   7. dec 2007 Jeg startede så hurtigts muligt da min var 9 uger gammel, jeg kunne ikke starte da vi fik ham som 8 uger, da der ikke var noget hold.

Kommentér på:
spørgsmål ang træning:)

Annonce