{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Er det normalt??? {{forumTopicSubject}}

Eddi er en bla. mellem en langhåret gravhund/ Tysk Jagtterrier / svens dansk gårdhund / foxterreier. Og han er 6 måneder.

Nu er det så at eddi igenne sit korte liv har nægte alt form for indlæring What so ever. Han lærte at sitte som 9 ugers og så var det det. 6 ud af 10 gange kom han måske når du kaldte. alt i alt en meget normal lille hvalp, har også haft utroligt svært ved at blive renlig som
sagt, Nægter nogen for får indlæring. Lige været ude, gå ind og pisse.

Men så her for en tre uger siden ca. prøved jeg at øve dæk med ham (hvad han ellers ikke fatter en dyt af, bruger det ellers dagligt når de skal være i deres kurv)

Tre forsøg og så ku han, lige så let som det var at lære ham at side. Så jeg roste og roste

nu har vi så lært at rulle. gi pote. gå plads. Være alene hjemme. tisse/bæ udenfor. han er generalt mere rolig. ikke nær så fraværende som han hidtil var når man forsøgte sig med enhver form for træning.

Men syntes bare at det er meget på bare tre uger.
Er det normalt.??

Ps. sorry længden

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det normalt???
  • #1   24. jan 2008 Han var åbenbart bare lige moden til at lære dén dag. Tillykke med dét. Nogle forbliver uopdragne resten af deres liv.........he he he

• #2   24. jan 2008 Hmm hvorfor står han til at være en gravhund, hvis han er en blanding?

• #3   24. jan 2008 Måske han bare er inde i en rolig periode, før han bliver teenager:o)

• #4   24. jan 2008 Hehe vidste det spørgsmål kom. Fordi da jeg opretted ham kunne jeg ikke finde den hvor der stod blanding så tod den han ligner mest. Og har siden ikke kunnet finde ud af hvordan man retter det.

• #5   24. jan 2008 Susanne M hehe ja troed nu også han ville forblive en umulius.

cappy j så må jeg da få lært ham alt inden hehe ej vi tager det stille og roligt så det forbliver sjovt for ham.
    Var jo godt klar over hvilken blanding jeg fik. kendte hans mor rigtig godt. og kender hans mormor fra det daglige og hans morfar kommer også næsten på besøg hver dag for at lege.

Og hans far har vi også fornyligt mødt, så vidste godt at det var TERRIER Med stumt G vi fik. plus vi var så heldige at kunne besøge ham hver dag indtil han kunne komme fra. så kender pænt godt må man sige.

• #6   24. jan 2008 Men tre uger. det er da helt vildt.

• #7   24. jan 2008 Betina- Jeg undrede mig bare:o)
    Ja lærer man dem en masse inden de kommer i den fase, så kommer det som regel tilbage når der er lidt mer styr på hormonerne

• #8   24. jan 2008 Ja men ellers har vi også tid nok. vi skal ikke nå noget. hehe Vi skal jo være sammen resten af hans liv. hehe Men hvor når er det ca at vi kan forvente den berygted perode. altså han er blevet meget ops på at lette ben efter andre han hunde, men

• #9   24. jan 2008 Der har lige været et vindue åbent - det kan godt være, det lukker et par gange igen indtil han er helt voksen...

Så nyyyd det ;o)

• #10   24. jan 2008 gør jeg dælme også. vi more os meget mens vi træner. Har også bemærket at han skal være i et bestemt humør og at man selv skal være virkelig peppet men med megen ro til koncentration. hehe fuld af pep men død som en sild eller sådan ca. hehe men vældig sjovt.

Og som hans øjne da skiner når han fanger tråden. hihi

• #11   24. jan 2008 Fed observation, du har lavet der!

Det er ikke engang løgn - hvis man kan fange den rette stemning hos sig selv og hos hunden, hvor der er optimal lyst, opmærksomhed lidt gang i gaden uden nogen former for stress, så kører det bare ;o)

Skægt, at du kan se det i hans øjne - det kan vi også med vores lille mand.
    Her er indlæringen optimal for ham.

Der er nogen, der sidestiller dette blik med stress frem for drift, men her i huset er det lige der, han lærer mest - og de lærer intet når de er stressede ;o)

Kommentér på:
Er det normalt???

Annonce