{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Kan det være ømme muskler? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Oscar og jeg har rigtig været ude i dag, for at være mere præcis så er dagen foregået således:

Vi startede med at køre 45min til stranden hvor vi mødtes med nogle andre hunde. Han fik sin 10m sporline på og vi gik vel en times tid ved stranden. Hundene legede og snuste osv.
Derefter kom han i bilen igen og vi kørte til rallytræning. Der var vel 20min derud. Trænede rally i 5 kvarter, hvorefter han kom i bilen igen og vi kørte ca 50min hjem.

Der har været meget koldt i dag, det har ikke regnet syndelrigt, men han er selvfølgelig blevet våd og den onde vind har også gjort ham kold.

Her i løbet af eftermiddagen har han pevet (sagt et meget lille piv) når han er hoppet op i sofaen, og han ville helst ikke gå på trapper.

Kan det være ømme muskler efter omgangen i dag? Fordi jeg ikke har været god til at varme ham op osv?

Han har ikke udvist tegn på ledproblemer før, men har dog en gang for længe siden opført sig på lignende måde efter meget leg med andre hunde. Det var væk dagen efter så jeg kontaktede ikke dyrlægen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det være ømme muskler?
Kommentér på:
Kan det være ømme muskler?

Annonce