{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun knurrer af fremmede.
  • #1   10. mar 2008 Det skal trænes væk, dårlige vaner forsvinder ikke af sig selv.

God arbejdslyst...

• #2   10. mar 2008 altså det bedste råd jeg kan give (der kommer sikkert bedre råd end det) er at du ikke har hende på armen, og så lod folk sætte sig på huyg eller ned på rø*** og så stikke en hånd frem og vende hovedet

• #3   10. mar 2008 Du skal lære hende at det må hun ikke for hvis du ikke gør noget blvier det ved og kan blive værrer.
    Men vil nok sige at du skal lade være med at have hende på armen hvis der er nogle der vil snakke for hun kan godt føle sig trykket, så er det beder at hun selv vælger om hun vil snakke på jorden.

• #4   10. mar 2008 Hun er utryg derfor knurrer og gør hun, hun skal lære at blive tryg ved fremmede.

Hvor gammel er hun ??

• #5   10. mar 2008 Du skriver når hun er på din arm, hun beskytter dig/Jer, sæt hende ned på jorden og lad være med at have hende på armen, pøj pøj

• #6   10. mar 2008 http://www.hasf.dk/

http://www.alletidershund.dk/

(link fjernet)

her er n0ogle sider med træningsteder på fyn, tror at både du og din hvalp har brug for lidt hjælp og rådgivning mht alm træning, og lidt adfærdsforståelse.

Igen god arbejdslyst...

• #7   10. mar 2008 giv gæster en håndfuld godbidder, bed dem sætte sig med siden til hende og så skal de dele godbidder ud når hun kommer og IKKE knurre...
    ned fra armen det forstærker hendes angst og hun føler hun er tryg hos dig....hun skal lære at hilse på sine egne ben....

• #8   10. mar 2008 Det er min hvalp på 11 måneder også slem til, hun er dog ikke oppe i armene, det er hun vist lige lidt for stor til. Der er intet galt med hundene/menneskene hvis hun løber over til dem selv, men hvis de kommer tæt på mig knurrer hun og bider ud efter hundene fordi hun vil beskytte mig. Jeg skælder hende ud og det har hjulpet en smule. Det er en forfærdelig vane hun har smiley

• #9   10. mar 2008 du skal hvertfald starte med at sætte den ned.
    Jeg havde da også knurret hvis jeg sad på armen og ikke kunne få lov selv at fortælle hvad jeg ville.
    Det at du har hende på armen gør at hun bliver mere utryg ved situationen.
    Og så skal du som alle de andre siger bede folk om at sætte sig ned og hilse på hende, men hun skal selvfølgelig selv komme til dem.

• #10   10. mar 2008 Ja okay. det lød måske forkert. det er sjældent jeg har hende på armen, men engang imellem er det jo nødvendigt. 90% af tiden går og står hun selv. og så gør og knurrer hun af fremmede.. også i fremmedes hjem gør hun hvis der kommer andre end dem der bor der og så mig.

• #11   10. mar 2008 Michelle: Hvad viser hendes kropssprog ellers, mens hun gør? Er hun selvsikker eller usikker?

• #12   11. mar 2008 oftest logrer hun med halen når hun gør, men hun tør alligevel ikk komme hen til dem. Andre gange (kommer an på hvem) gør hun lige som for at beskytte mig eller fortælle at de ikke må komme ind....

• #13   11. mar 2008 Når hun logrer med halen, men ikke tør komme hen til folk, er hun sikkert utryg. Bed vedkommende om at sætte sig ned på hug med siden til og undgå øjenkontakt. Det virker dæmpende på hunden.

Hvis hun knurrer for at beskytte dig, kan det afhænge af racen. Nogle racer er mere gøende/snakkende end andre, og igen er der forskel på om hun er avlet til at passe på eller ej.

Hvordan ser du at hun prøver at beskytte dig?

• #14   11. mar 2008 det er svært at forklare, men den ene dag var vi hjemme og besøge min kærestes bedste mor og så løftede jeg hende op fordi vi skulle ind i bilen og så ville bedstemoren give mig et knus og der snappede hunden ud efter hende... og når det kun er mig der er hjemme gør hun mere af fremmede end hvis både mig og kæresten er hjemme. og det er ike fordi det er ham der er den roligste eller den hårdeste med hensyn til opdragelse....

• #15   11. mar 2008 Hvor gammel er din hvalp?

Jeg kan godt forstå, hun føler sig truet af at din bedstemor vil kramme dig, mens du holder hende. Jeg tror ikke, det er beskyttelse af dig, men af hende selv. Hun føler sig usikker, og har garanteret prøvet at dæmpe bedstemoderen først, men hendes signaler er blevet overset og derfor føler hun sig tvunget til at bide. Og det er synd, at hun skal presses derud, synes jeg.

Hvad gør du, når hunden gør af fremmede? Og hvad gør din kæreste?

• #16   11. mar 2008 den er 16 uger... Vi prøver på at dæmpe hende og berolige hende ved at få opmærksomheden over på noget andet. f. eks legetøjet eller os selv...

• #17   11. mar 2008 Okay, en 16-ugers hvalp prøver ikke at beskytte, de er ikke gamle nok og har ikke ansvar i den retning, hvis den levede i en hundeflok. Og den har den heller ikke hos jer.

Jeg vil foreslå jer at sætte hende ned, så hun har muligheden for at gå, når hun ikke vil mere. Og så lær om dæmpende og truende signaler, så I kan aflæse hende lidt bedre.

• #18   13. mar 2008 hvis din gør med staig logre med halen, så gør som hun ikke er der. eller sæt jer ned til hende og lad hende komme, evt. med en godbid, så hun ikke forbinder fremmede med noget dårligt.. held og lykke... og hunden har fire ben til at går med. Smiler...

Kommentér på:
hun knurrer af fremmede.

Annonce