{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Aktivering af boxer {{forumTopicSubject}}

Herhjemme snakker vi meget om hvilken race vores næste hund skal være. Altså forhåbentligt om mange år...

Vi har prøvet at tage nogle af de der tests, der skulle kunne vise hvilke hunde, der passer til os, og ender hele tiden op med boxeren som forslag...

Så bliver vi jo lidt nysgerrige. Hvor meget skal en boxer aktiveres såvel mentalt som fysisk pr. dag? Alle steder læser man, at den er MEGET aktiv.... Men hvordan oplever boxer-ejere det selv?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivering af boxer
  • #2   23. jun 2008 jeg vil os tage sådan en test.. har du ikke et link til en? kh rose

• #3   23. jun 2008 .. glemte lige at gamme smiley

• #5   23. jun 2008 Det bedste råd jeg kan give dig og din familie er at tage kontakt til race repæsentanten, få en god lang snak og svar på de spørgsmål I måtte have, for der er også spørgsmål om sundhed osv der bør afklares, da boxeren (som mange andre racer) døjer med race relaterede sygdomme.

Derefter kan I finde en opdrætter i Jeres nærområde, tage på et besøg, møde racen, tale endnu mere og dermed bedre få afklaret om det nu også er racen for Jer. Der er ikke købstvang hos opdrætterne, og man bør besøge mere end én (hvis man finder ud af at det er racen for én) inden man skriver sig op til en hvalp smiley

Boxeren er en skøn race... så jeg forstår godt at I er interesserede smiley

• #6   23. jun 2008 http://www.boxer-klubben.dk/

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #7   25. jun 2008 Hej Trine
    Nu har jeg haft Bella i 4 år og hun er en skøn boxer tøs ;0) Du vil få en glad, hengiven, kærlig og aktiv hund, bare husk at finde en opdrætter med hjerne. Hi hi
    Da boxeren er en aktiv hund er spor og søg en supergod måde at aktivere den på. Lav både foder søg i græs og frit søg efter genstande, den vil nyde at bruge hovedet / næsen.
    Jeg har det sidste år også kørt vogn med Bella og det er en opgave hun elsker. Men det vare er par år før din er gammel nok til det ;0)
    Men sæt dig dine mål med hunden nu, den er smart nok til at lure dig.
    God fornøjelse med din boxer.

Kommentér på:
Aktivering af boxer

Annonce