{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.980 visninger | Oprettet:

Anti-gø halsbånd med lyd {{forumTopicSubject}}

Nogen der har erfaring med disse? Tænker bare om hunden ikke går helt amok når der kommer så'n en mærkelig fremmed lyd lige i hovedet på den?
Har nemlig problemer med at louie er begyndt at gø når jeg går. Gør meget ud af at han ikke gør når jeg komme tilbage (venter på trappen etc) men er der andre måder jeg kan træne det på? Er lidt desperat fordi det varer virkelig længe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anti-gø halsbånd med lyd
  • #1   16. jul 2008 Har du det med lyd? Virker det?

• #2   16. jul 2008 Jeg har ingen erfaring med disse mærkelige halsbånd - og jeg vil hverken købe ller eje sådan et..

Jeg har lært mine hunde at gi hals på kommando, og der bliver kun gøet når jeg ber dem om det.

Selføllig bliver der sagt noget når der kommer fremmede - men så er det bare kommandoen stille. så er der igen ro.. og sådan skal det bare være, vil ikke ha problemmer med naboer pga. utidig gøen.

• #3   16. jul 2008 Prøv hellere den med luft/citronella hvis du ikke kan komme på andre løsninger.
    Du har ingen mulighed for at kontrollere hvor høj lyden er (og om det evt generer andre dyr i dit område)

• #4   16. jul 2008 babett, der vil jeg gerne høre, hvordan lærer du hunden stille?? For det er nemt nok at lærer en hund at gø, synes jeg, men straks værre at få den til at tie stillle på komando??

selv bruger jeg "hviske" hvor han små brummer i stedet når der er noget, for jeg har ikke kunne lærer ham "stille"

• #5   16. jul 2008 Babett: Problemet er ikke når vi er der, før så kan vi sagtens få ham til at holde når vi er der (v.h.a. sprayflaske) men når vi går, går han helt i selvsving og så kan man jo ikke stoppe ham.
    Har i nogle metoder til at træne det med når man går?

Søster mcfluff: har kigget på dem, men de er sindssygt dyre, så hvis det med lyd virker ville det jo være lækkert. Bare lige til han lærer det.

• #6   16. jul 2008 Camilla aka Pylremor

Den måde jeg træner på, er igennem leg og kontakt - og på den måde kan jeg putte nye ting ind.

F.eks. hvis hunden gøer, og der ikke er nogen grund til at den skal gø, så siger jeg i begyndelsen TI STILLE.. som så senere bare bliver til stille..

Alt det lærer jeg hunden fra hvalp.. det begynder lige så snart den kommer ind ad døren... som 8 uger..

• #7   16. jul 2008 Måske din hund er ked af/stresset over at blive efterladt. Kan det være den har et alene-hjemme problem? for så synes jeg bestemt ikke i skal løse problemet på den måde..

• #8   16. jul 2008 har ikke lige læst alle trådene, men det lyder SYGT med det halsbånd.

Kan det virkelig være meningen at man skal skræmme/forskrække/gøre en hund utryg??

Henvend Jer til en adfærdsterapeut i stedet for.

• #9   16. jul 2008 Louise: Han viser ikke andre tegn på det end gøen. Altså han sover bare når han er alene, splitter ikke noget af eller roder. Og stopper oss med at gø efter et stykke tid, men det er bare længere end det plejer.

• #10   16. jul 2008 babett.... ja gennem leg og positive bløde metoder.. den er jeg med på...
    men du forklare ikke hvordan du gør....... du bliver jo nød til at lærer hunden hvad stille betyder.. det er jo ikke nok bare at sige det????

• #11   16. jul 2008 Reikmeister: det er jo ikke noget som er ubehageligt for hunden, men noget der afleder og distraherer fra den uønskede adfærd. Det man selv ville kunne gøre, men ikke kan fordi man ikke er tilstede.

• #12   16. jul 2008 Julie P: Tror du skal kigge på, hvorfor han gør. Og ikke hvordan du får ham til at holde op... Først når du ved hvorfor... Ellers kan der sket en mistolkning af problemt og du risikere, at problemet blot går i dvale for noget tid og måske udvikler sig til noget andet og værre...

• #13   18. jul 2008 du starter med en nej øvelse. ved det nej skal hunden stoppe alt den har gang i det er også at logre med halen og næsten at trække vejret. nå den gør det kommer der hurtig et stille og det dygtig. så bløder man det lidt op og stopper med nej og bruger stille 10 gange så har selv den dummeste hund lært hvad stille betyder. hvis den så ikke gør det er det lederskab øvelser i skal have gang i og ikke stille øvelser

Kommentér på:
Anti-gø halsbånd med lyd

Annonce