{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

alene hjemme hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Ja nu er bertha jo ved at være 2år og har stadig ikke lært at være alene hjemme.
kæresten skal til at arbejde mere og barn nr 2 kommer til sep. så nu er det ved at være tid til der altså virkelig skal ske noget.

vi har prøvet lidt forskeligt så som at give hende et ben inden vi går .
smide godbider på hele gulvet.

samtige har vi prøvet at gå 1 min så 2 min osv også lade hende være aflene når vi gik ud med skrældespanden.

men hun står bare og gør og gør. og naboerne klager.
syntes det er meget fustrene

er der nogle der har nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme hjælp søges
  • #1   27. jul 2008 mælke kartoner med hunde guffer i ...

• #2   27. jul 2008 det tager hende ca 3 min så er den væk også står hun og gør.

• #3   27. jul 2008 og du har også radioen kørende ?

• #4   27. jul 2008 ja vi har haft prøvet med radio og med tv.

• #5   27. jul 2008 Hvor meget bliver hun aktiveret før i tar afsted?
    Der skal helst ik laves nogle vilde aktiviteter. Lad hende søge efter foderet eller læg et spor. Og gi hende gerne mindst 30 minutter til at falde til ro før i går fra hende.

• #6   28. jul 2008 Find en adfærsteraput til hende som kan hjælpe jer med gode råd. Ea har næsten lært det.

• #7   28. jul 2008 hun er altid lige ude i haven også går vi altid føst fra hende når hun er faldet til ro igen så får hun et tyggeben eller en flaske med guffer i som hun kan lege med vi tager så sko på og nøglerne i hånden som altid og går ud af døren stille og roligt men lige så snart hun ikke gider benet mere eller flasken er tom så gør hun og hun stopper ikke.

vi har fået en super trænings guide af en dyrelæge som vi vil prøve vi håber det vil virke. ellers har vi aftalt at vi skal et lille smut til dyrelægen til en snak da dyrelægen mener hun har angst men der er faktisk utrolig mange ting hun er bange får desvære.
    men problemet i bund og grund er jo enlig fordi vi altid har gået hjemme.
    så hun har jo været vand til vi altid har været der.

• #8   29. jul 2008 Line< Ea led også af angst da jeg fik hende som 4 mdr og det har jeg kæmpet med i 1 år. Både at få hende renlig og lærer hende ikke at smadre huset. Hun slappede først af da jeg satte hende i et hundebur ( Stort et ) Derinde kunne hendes kurv stå og et tæppe ved siden af som hun kunne rode rundt i og der slappede hun af. Nu kan hun være alene i hele huset efter at jeg har haft en adfærdsteraput, hun larmer ikke mere og hun ødelægger kun små ting nu. Så det er et fremskridt.

Kommentér på:
alene hjemme hjælp søges

Annonce