{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

gør hele tiden!!! {{forumTopicSubject}}

hej derude

jeg har virkelig brug for hjælp. min hund er begyndt at gø gelt vildt når naboen kommer hjem eller nogen baker på. det er vildt træls og har prøvet næsten alt.

sætte hende i et andet rum, give hende godbidder, prøve at aflede hendes opmærksomhed, sige nej men hun gør det stadig.

er der nogen derude som kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gør hele tiden!!!
  • #4   2. sep 2008 Jeg synes også, at det har hjulpet med noget nær samme adfærd, som Marianne E skriver.

Hvis vi råber nej og føj og skælder ud, så tror hunden bare, at jeps, det var helt rigtigt, når den gøede og antog, at det var farligt, for nu står mor eller far skisme også og skælder ud på det, der udløste gøen i første omgang. Tal stille og i lyst tonefald (selv om det kan være usigeligt svært at bevare tålmodigheden af og til). Så opdager hunden på sigt, at det er ok, at der er noget uden for.

Vi har 4 stks. alarmhunde, men når vi arbejder konsekvent og konstant med det, så er det muligt at begrænse deres gøen en del, men de vil altid og skal i og for sig også sige til, når der kommer nogen inden for matriklen. Deres domæne er så bare lige også 20 m. på den anden side af matriklen ;O)

• #6   2. sep 2008 Ja, det er er rigtigt, Marianne. Hundene bliver også mere opmærksomme på deres mennesker på den måde, så det er faktisk også en god måde at opnå kontakt med hunden på, når man arbejder intenst med problemet.

• #8   2. sep 2008 Det er faktisk pudsigt, som hundene opfatter nogle ting ganske anderledes end os mennesker... for en lille hvalp skal der ikke ret mange gange til, før den føler, den får succes med at jage nogle væk. Eks.: Der kommer en løber forbi... vovvovvov siger den lille hvalp... og løberen forsvinder... Der kommer en cyklist forbi... vovvovvov siger den lille hvalp igen... og cyklisten forsvinder... okay, tænker den lille hvalp... det virke sg*... en bil kører forbi, og ... vovvovvov... den forsvinder også... og den store lastbil sågar... vovvovvov... den bliver også overvundet og stikker halen mellem benene og forsvinder bruuummm..... Jeps, jeg er en vinder, tænker hvalpen... og en gøende adfærd er grundlagt, for hunden har fået sin succes den ene gang efter den anden ;O)

• #9   2. sep 2008 Vær også sikker på at det ikke er overskudsenergi, der skal bruges - siger jeg uden at kende til din situation :o)

• #10   2. sep 2008 Annette: Ja, det tar ikke lang tid, inden de små lømler får sig et kæmpe ego!!!!! ;o)

Total succes hver gang der kommer nogen forbi hækken. De "flygter" alle sammen!!!!

• #11   2. sep 2008 tak skal i have. men jeg vil gerne have min hund ikke gør da jeg bord et sted i p.t hvor man ikke må have hund. jeg syntes ellers også det er fint nok hunde gør når der kiommer nogen, det plejer ikke at irreterere mig men min hund hun bliver bare ved og ved og selv om jeg lader hende gø lidt og så siger slut bliver hun ved, det er så træls!

Kommentér på:
gør hele tiden!!!

Annonce