558 visninger
|
Oprettet:
Ny hund... problemer.. {{forumTopicSubject}}
hey
jeg har lige fået en ny hund, andrea, hun er 9 md. og mit problem er at hun hverken er renlig, lystre, ja hun kan faktisk ingenting...
Nogen der vil give mig lidt tips til hva jeg gør, hvordan jeg lære hende best op...
for har jo nikki og hun er 6 md. og hun kan det HELE!!
Fik andrea igår og ved godt der ikke er gået så længe endnu, men syntes bare det er underligt at hun intet kan... hun er utrolig sød og rar hehe og en lille kjællepot...
hjælp mig hehe...
med venlig hilsen
Betina, nikki og andrea
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 63 Svar: 2.227
Held og lykke med hende
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 96
Der er ikke andet for end at få hende vendt til disse ting, lissom i gjorde med jeres første hund. Det tager tid og tålmodighed, men det skal nok komme =)
Grunden til at hun intet kan er vel fordi hun har haft en ejer før der ikke har giddet at lære hende disse ting, det er sq en smule sørgeligt.
Men ihvertfald må du have held og lykke med hende =)
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.378
hun kan heller ikke lide at gå i snor, og hun stritter meget imod når man tager fat i hendes halsbånd...
men jeg giver ikke op, hun skal nok få det hele lært hehe...
men lidt gode tips, ku jeg stadigt godt bruge...
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.300
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Emner: 52 Svar: 1.500
hjem d 27-11 han er omkring 3 år som vi heller ikke tror har lært noget men man må give det den tid det tager,den første dag brød han simpelt igennem hegn og hæk,men allerede nu er det ovre han kommer når vi kalder og efter de har haft et par ture enes han nu også med Amigo og kattene.jeg syntes at det er hurtigt men som sagt nogen med nogen ting går det hurtigt andre ting kan tage et stykke tid men hav tålmodighed så kommer det. glemte at han nu også går pænt i remmen
Hans værste problem er at han tror at hver måltid er hans sidste han hugger det i sig så vi er nød til at give ham lidt af gangen flere gange om dagen,men det skal nok gå han er så småt ved at finde ud af at der er mad hver dag.
nå for søren undskyld at det blev så langt er jo ikke min tråd.Hygge
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Emner: 52 Svar: 1.500
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.084
Men da han kom ud til os, begyndte han at protestere på gulvet når han var alene. Det var så tydeligt at han ville straffe os når vi gik fra ham. Så når vi kom hjem eftrer han bare havde været alene en helv time, var der både lavet nummer et og nummer to på gulvet.
Også selv om han blev luftet inden vi kørte, så han ikke kunne være trængende. Men lige meget hjalp det.
Men det hjalp efter et par måneder med jævnlige protester. Nu er der aldrig noget, men han bliver fortsat luftet om morgenen.
Så de kan jo godtt gå i barndom eller få spændende ideer når de skifter hjem.
Jeg tror på at det kommer med tiden, bare behandl ham som en hvalp.
Held og lykke
Ny hund... problemer..