Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund åbner dør op
  • #1   14. okt 2008 Låse dørene eller sætte anden form for sikring på dem. Min den gamle hund lukke også bryggersdøren op - og den går aætså indad. Pisse irriterende når det er koldt uden for, for hun lukker den ikke efter sig :o( Så derfor er døren låst her i huset....

• #2   14. okt 2008 vende dørhåndtagene eller låse dørene det gør vi... vores er også super god til at åbne dører. og han gør det næsten lydløst

• dan b
    dan b Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   14. okt 2008 okay takk

• #5   14. okt 2008 alle vores dørhåndtag er vendt nedad, så Louis ikke kan åbne dem :o)

• #6   14. okt 2008 det gjorde Venus allerede da hun var 11 uger (ja, hun var stor). Og det eneste forslag jeg kan give dig er hasper, eller at vende håndtagene.

• #7   14. okt 2008 min mindste hund kan åbne alle døre her hjemme, selv om håndtagene bliver vendt kan hun stadig..
    men er er begyndt at tro at hun direkte har et problem med lukkede døre, hver gang jeg lukker døren til et af vores rum, så bliver den åbnet 2 min efter... og det er over alt hun gør det...

i min gamle lejlighed låste jeg alle døre når hun var alene.. men her i huset kan dørene ikke låses, huset er alt for gammelt....

fik sat køde på dene ene dør, virkede heller ikke, der er lige plads til at hun kan smuge sig igennem....

• #8   17. okt 2008 jeg havde samme problem, når jeg var hjemme og så det sagde jeg NEJ , for han lukkede jo min kat ud og ga min chinchilla træk, og jeg mistede min kat på den måde smiley men videre, jeg satte sikring / lås på døren og efter nogen tid stoppede det, vi flyttede og han har ikke forsøgt siden smiley men en yderdør kunne han snildt låse op, (der hvor man bare drejer på låsen uden nøgle) så jeg foreslår sikring af dørene , det virkede for os.

Kommentér på:
hund åbner dør op

Annonce