547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Regnvejr = skør hund ;) .. Regnvejr = skør hund ;) ..

hej folkens..
Ja nu her hvor det regner ja så har jeg jo et problem .. Tayson vil ikk ud og tisse heh . Og så piv han fordi han ville ud .. åbner terassedøren han tag et skridt og flyver ind igen.. Går han ud til vores 2 hoved dør til hans gård og det samme igen tag et skridt men flyver ind . Løber hen til døren sidst dør og åbner også den men har løber ikk ud ..
andre som kender problemet ..

Jeg har tænkt mig at tag jakke på ham og så må jeg trække ham ud skal altid gå over 800m før han overhoved gider og gå . det langt alligevel og skal trække ham ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regnvejr = skør hund ;) ..
  • #1   16. aug 2012 Kender ikke selv til problemet, da Bine "desværre" elsker alt slags vejr...
    Men tænker da, at var det min hund så var det på med regntøj, lommen fyldt op med guffer/legetøj og så eller bare ud og gå.

• #2   16. aug 2012 høhøhø giiid det var mig *G*
    Zoe er så ligeglad, eller - hun bliver bare mega fjollet smiley

men øhm - ideer...

med jakke snakker du så regnjakke til hunden ? For det kunne evt være en god ide ja smiley Hurtta har lavet nogle ekstremt lækre regnjakker ved jeg ( vi har deres vinterdækken, på 3 år i år - og der er ikke tegn på slid eller skader endnu , trods hæftigt brug over vinterperioden smiley )

• #3   16. aug 2012 Ja jakke til ham fordi for ham ikk til at gå uden .. Han sidder sig bare ned .. haha

• #4   16. aug 2012 Min lille hund har det samme, hun har en lille frakke, som det ses på mit profil billede og så er hun altså lidt mere villig til at komme udenfor, men det er altså ikke sjovt alligevel smiley hun vil altså helst vente til det ikke regner eller sner mere.. men synes med de vintre vi har i Danmark så er tre måneder lige i overkanten at vente smiley

• #5   16. aug 2012 Jeg har to hunde, som er lige sådan. Hvis det regner kan de sagtens vente til i morgen, eller en anden dag med at komme ud og tisse,...... mener de:)

• #6   16. aug 2012 Min griff hader regn og vil helst slet ikke ud, men jeg insisterer og så går turen ud så hun kan bæ og tisse på samme tid så hun kan komme hjem hurtigt. Og kunne hun tale ville hun sige så find da det håndklæde så jeg kan blive tør igen. smiley

• #7   16. aug 2012 Heehee .. har taget billeder af tayson da vi gik om til mine forældre .. gik med paraply så han gik helt op af benet på mig for så fandt han ud af han ikk blev våd . Haha

Kommentér på:
Regnvejr = skør hund ;) ..

Annonce