707 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Halsgivning Halsgivning
Hejsa...
Jeg har problemer med at få min hund til at gi' hals på kommando og jeg har snart prøvet ALT, og jeg mener virkelig alt..
Han kan sagtens gø, for det gør han herhjemme, men så snart jeg roser eller giver kommandoen halse holder han op.
Er der nogen der har nogle gode råd, måske lidt alternative råd, da jeg har prøvet alle de gængse metoder.
Håber virkelig der er nogen der kan komme med nogle fif, da jeg snart skal ud og starte konkurrencer.
0 synes godt om

maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
Når den næsten gør det på komando, leger i så bare. Kør det længere og længere ud efter et stykke tid vil han fange ideén.
Og bare rolig det er helt normalt at føle sig som en idiot, når man siger hals i mens man hopper rundt :0)
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 221
Ellers er der nogen der stiller sig med noget hunden rigtig gerne vil have og venter på den gør og så giver den tingen/maden straks!
Men altså læg halse kommandoen på så snart han gør derhjemme uden at gøre et stort nummer ud af det og så bsløn ham for det!
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 181
Det med legetøj og guf det har jeg prøvet og tro mig jeg har leget klovnog hppet rundt og spillet idiot
Han kender ikke til en klikker har aldrig set fidusen i sådan en, men måske man skulle til at overveje det.
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 159 Svar: 1.575
mar 2008
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
Ellers er der kun en ting tilbage og det er at tænke "møj hund" og tage de minus point der kommer :0)))
feb 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Det bruger de i hvertfald der hvor jeg træner, når hunden skal lære at give hals..
mar 2008
Trine p... nej heller ikke når vi tumler udenfor, ja der er ikke andet for end at tage de minus point det giver, så må vi jo bare gøre det perfekt i de andre elementer
Pia N...ja det prøver vi ude i klubben han er meget glad for hans skind og hans pølle, men der kommer ikke en lyd ud af ham, men har hørt at tålmodihed er en dyd
Mange tak for jeres imput
Halsgivning