{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

Halsgivning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg er i gang med at lærer min labrador på snart 2 år og give hals på kommando..
Han kan sagtens gør, men det er ikke noget som han gør særlig tit.. Det sker måske en par gange om ugen at han siger et vov og det er det..
Nu er vi begyndt at træne rundering, men han vil ikke give hals på kommando..
Håber nogen måske ville dele ud af deres erfaring og måske komme med nogen råd jeg ikke selv har overvejet endnu??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsgivning
  • #2   11. jun 2012 Nu er en lab jo oftest meget glad for mad. Derfor er det muligt at lokke lidt lyd frem, hvis man holder noget superlækkert foran den.
    Når der kommer den mindste lyd, så får den sin belønning - og på den måde kan man bygge halsgivningen op ved at forlange mere og mere lyd.

Er hunden vil med legetøj er det jo også helt fjong.

• #3   11. jun 2012 der kommer bare ikke rigtig noget lyd.. vi har prøvet legetøj og mad.. men det er godt nok en meget lang process.. han vil super gerne arbejde og prøve alt muligt for at få maden (sit, dæk, plads, giv pote osv)

• #4   11. jun 2012 Belønner I for ALT lyd?

Også bare et lille piv eller en "mumlen"?