{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Træning af indkald. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal undervise et fortsætterhold i indkald i morgen, og satte mig lige ned for at lave lidt planlægning. Jeg kunne så godt se på min planlægning at det var den samme gamle plade jeg ville spille igen. Så jeg tænkte på om der mon ikke var nogle her inde der havde en vildt god ide til noget indkald´s træning for øvede hunde, så der kunne komme lige udfordring i det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af indkald.
  • #1   2. jul 2009 Den med pølsen var faktisk meget god. havde også overvejet at slippe en kanin, men så meget fortsætter er der vidst heller ikke. ( spøj til side) takker for hjælpen

• #2   2. jul 2009 Krydsindkald - indkald i skjul - indkald igennem flere mennesker eller hunde - indkald med forhindringer..

• #3   2. jul 2009 vi har trænet indkald hvor vi slap to hunde løs og lod dem lege lidt hvorpå de pågældende ejere skulle kalde deres hund til sig... DET var en udfordring, men super at træne eftersom det ofte er der "hurdlen" ligger...

• #4   2. jul 2009 når vi øver indkald ude i blåbjerg hundeforening skiftes vi til at gemme os mellem trærne mens træneren holder hundene og kalder dem til os.

ellers stiller vi os over for hinanden med hundene i snor så skiftes vi til at gå ned imellem de andre hunde uden hund mens træneren igen holder hunden, også kalder vi dem på plads smiley

• #5   2. jul 2009 Når vi træner indkald, er det først hvor træneren holder hunden, man går selv et godt stykke væk og kalder så på hunden. Når den kan det så gemmer ejeren sig, mens træneren holder hunden. Når det er lært bliver resten af holdet stillet som "kanter" den vej den løse hund skal, og skal jo selvfølgelig løbe hen til ejeren uden at tage kontakt til de andre hunde og mennesker. Der efter bliver de andre stillet på tværs, så der er en åbning på ca halvanden meter mellem hver hund/ejer og den løse skal så igen løbe til ejeren uden at tage kontakt med de andre.
    Er det helt uforståeligt?

Kommentér på:
Træning af indkald.

Annonce