{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Gik rally O banen i første forsøg {{forumTopicSubject}}

Weeee, kan slet ikke få armene ned. Cassie er rykket fra hvalpeholdet til et kombineret lydigheds/rally O hold i dag. De snuste lidt til rally O sidste søndag.

Vi startede med at lave en masse øvelser vi nemt kan træne hjemme. Imens gik de øvede på rally O banen og trænede. Jeg blev som den eneste af de nye spurgt om jeg havde lyst til at prøve med Cassie.

Det var en lang og rimelig svær bane, og jeg gik banen alene for at lære den. Så skulle vi i gang, og hun gennemførte hele banen, hvor jeg kun 2 gange var ved at miste kontakten med hende. Det var dobbelt slalom, vendinger og noget med kegler man skulle gå ud til den yderste tilbage, ud til den næst yderste indtil man kom ind til den 1. kegle igen. Hun fulgte bare med.

Kan slet ikke få armene ned af stolthed. Hun VIL bare det her så meget og hun er med på at vi skal arbejde sammen. Den første af mine 4 gårdhunde som viser så stor interesse. Hvor herligt.

Cassie var godt træt for efter 1½ times træning men hende og hendes gårdhundeveninder fik derefter lov til at krutte af og løbe rundt og lege. Cassie løber som en "greyhound" og det ser bare så sjov ud.

Er hun så træt da hun kom hjem, nej hun skulle da lige fortælle de andre hvor sjovt hun har haft det.

Først 1½ efter putter hun nu på sin pude og drømmer søde drømme om næste gang vi skal til træning. Desværre først i uge 5 pga. juleferie.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gik rally O banen i første forsøg

Annonce