{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan gik rally, Roskilde ?
  • #2   26. maj 2006 Ja - det var super!

    Klar og klar.............;o)

    Hun er da vasket og ordnet i timevis her til aften.

    Men jeg er da spændt - hun har jo lidt overbid.

    Og så har jeg ikke kunnet finde ud af om jeg skulle tage min hanhund med - som tilskuer.

    Og jeg tager ham med, for ellers skal han være alene hjemme - så må de møves sammen i bilen. Det er også spændende, hvad han siger til det.


  • #3   27. maj 2006 Vi ønsker mange gange held og lykke imorgen.......Den lille ny skal nok lave noget fint..*SS*

Kommentér på:
Hvordan gik rally, Roskilde ?

Annonce