{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Kæmpe dilema !! {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde venner:)
Jeg står i et kæmpe dilema, jeg har en hund (Luca) lige siden jeg fik hende fra viderformidling, har hun været meget utryk når hun har været "ude" væk hjemme fra. hun er blevet meget glad for at være derhjemme sammen med mine forældres hund, da jeg bor derhjemme. Når jeg er hjjem ved andre ligger hun under sengen i flere timer. også hvis der kun er mennesker og dyr hun kender og sm hun gerne vil lege med derhjemme.
Hun er meget bange og udadreagerende når hun er hos andre (dette er blevet bedre, men ikke godt endnu)
Nu står jeg og skal flytte hjemme fra, og mine forældre vil gerne beholde hende hjemme hvis jeg ikke føgler jeg kan tage hende med, de to hunde kan ikke undvære hinanden og min familie kan ikke undvære min hund, men det er jo min hund og jeg vil gerne have hende med. men jeg følger mig egoistisk hvis jeg tager hende med. fordi det er jo kun for min skyld ! Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.
- Jeg vil bare meget gerne have hende med .
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæmpe dilema !!
  • #1   28. apr 2010
    Du har egentligt allerede svaret på dette synes jeg ....
    Hvorfor vil du have hunden med og hvordan tror du dens liv vil blive hvis du insisterer på at tage den med? er det "bare" fordi det er din hund?
    Nogen gange skal man spørge sig selv:
    Hvad er bedst for hunden?

Jeg er ikke i tvivl om at jeg ville vælge at lade hunden blive hvor den trives.
    :o)

• #2   28. apr 2010 Vil svare lidt ligesom Lise.
    Hvor har din hund det bedst ? Når du flytter- og evt tager din hund med dig- hvor mange timer skal den så være alene ( med sin utrykhed ). Hvad med når du går i byen med vennerne og er væk det meste af natten, og ikke orker at beskæftige hende om morgen ?
    Du ved hvordan hun har det lige nu. Hvordan vil hun have det med at flytte fra sin bedste ven og skulle være helt alene i din lejlighed ?
    Hvis du virkelig vil have hende med, skal du nok allerede planlægge nu hvordan hendes hverdage, sammen med dig, skal være ( og det er kun fordi du fortælle om hendes utrykhed, at jeg skriver dette ). Jeg er ikke i tvivl om at du holder meget af din hund. Derfor må du også tag det valg som du ved er bedste for hende.

• #3   28. apr 2010 Helt enig med Lise... du har selv svaret - selvom det er hårdt

• #4   28. apr 2010 det sted i flytter hen bliver jo også hjem for hende.
    måske du kunne låne dine forældrens hund i starten.

hvis du virkelig gerne vil have hende med, så forsøg
    du kan jo altid sende hende hjem til dine forældre igen, hvis det ikke går

lav et sted i lejligheden der ligner hjemme

• #5   28. apr 2010 Jeg vil bare lige sige at jeg ikke går i byen smiley
    Men det er rigtigt, hun kommer til at være alene når jeg ikke er hjemme.
    Om ca. ½ år skal jeg flytte med min kæreste på en gård. der vil være en masse plads til to hunde, så kunne jeg lade hende blive hjemme nu og så tage hende med der, men der tror jeg bare ikke hun føgler at hun kender mig mere !

• #6   28. apr 2010 hvis du allerede nu ved, at du flytter igen om 1/2 år, så ville det være rigtig synd at flytte hende nu: ( . Så hvis hun SKAL flytte, så vent i hvert fald det halve år. Så hun slipper for at blive flyttet to gange....

Jeg kan godt forstå, hvorfor du frygter, at hun ikke kendes ved dig efter et halv år, men tror altså ikke det blir et problem, hvis du bare ofte kommer hjem og besøger hende...

Det var i hvert fald ikke, hvad jeg har oplevede da med mine forældrenes gammel hund., da jeg i sin tid flyttede hjemmefra. Jeg kunne ikke mærke forskel på hende(altså fra jeg boede hjemme og til jeg flyttede hjemmefra), hvilken dengang faktisk undrede mig meget:) Men sådan selvfølgelig også komme an på hunden

Kommentér på:
Kæmpe dilema !!

Annonce