{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Trække ikke i snoren mere.... {{forumTopicSubject}}

JUHUUU....så lærte Zofi det endeligt. I løbet af en uge har jeg fået vendt hende fra at trække....det er bare SÅÅÅ dejligt.

Jeg var jo godt klar over hvordan jeg skulle gøre det, men har ikke fået taget mig sammen til at være konsekvent.

Nu er kun lige i spidsbelastede situationer det går galt, når vi ser en "missetat", andre hunde og folk vi kender.
Jeg er sikker på at jeg nok også skal få klaret det også!

Opskriften er jo at vende om, skifte retning HVER gang hunden trækker...at være spændende og få vovsens opmærksomhed...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trække ikke i snoren mere....
  • #1   26. maj 2010 Hvor er det flot at det lykkedes.
    Min havde også lært det til ug men blev syg i en periode hvor jeg virkeligt bare ikke fik gået med hende så det var ungerne og manden så nu kan jeg detsvære starte forefra øv øv

• #2   26. maj 2010 OK....jeg kan så godt anbefale dig at træne intensivt....det svarer sig!
    Jeg har drejet rundt hver eneste gang hun har trukket, og på et tidspunkt kiggede hun på mig og sukkede...he he...da vidste jeg at hun var ved at lære det...

• #4   28. maj 2010 Jeg er begyndt med at klikker træne , og det er virkeligt noget der "rykker", bare på første gåtur med klikker , kommer han selv hen til mig og går pænt ........super dejligt smiley

• #5   1. jun 2010 Det var godt nok hurtigt - dejligt det kan lykkes med så simple midler.

Jeg brugte et helt år på at stoppe op og vente på at linen blev slap, og belønnede desuden når han gik pænt. Til sidst blev jeg simpelthen træt af det, og nu hvor jeg altid går med begge hunde sammen, er det helt umuligt.
    Ville ønske jeg havde gjort det fra han var hvalp, som jeg gjorde med nr. to. For hun trækker nemlig aldrig. Men sådan bliver man jo klogere.

Kommentér på:
Trække ikke i snoren mere....

Annonce