992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vænne hvalp af med plasken i vandskål Vænne hvalp af med plasken i vandskål

Hvordan vænner jeg Cinda af med at bruge hendes vandskål som bade- og soppebassin?
Ligeså snart jeg har sat frisk vand ned til hende, sætter hun begge forben op i og plasker rundt i vandet, så det er et stort badekar i gangen...
hun gør det gentagne gange i løbet af dagen.

Måske jeg skal købe en skvulpefri vandskål, men ellers kunne det da være dedjligt, hvis jeg kan vænne hende af med at plaske i vandskålen...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vænne hvalp af med plasken i vandskål
  • #1   3. jul 2010 Køb et stativ med justerbar højde til skålene..

og så evt et soppebassin i haven

• #2   3. jul 2010 Ja måske, har jeg faktisk overvejet...

• #3   3. jul 2010 Vores hvalp gør det også.. Eller ikke i samme grad..

Hvis der er en "slat" tilbage i vandskålen (som alligevel er en hel del), så bruger hun den ene forpote og ligesom "kradser" i vandskålen.. hvorfor aner jeg ikke.. men jeg tror det er noget de vokser fra smiley Men ja, selvfølgelig ret irriterende.. Vi har et fast viskestykke liggende.. hehe

• #4   3. jul 2010 Lia gjorde det også som hvalp. Jeg satte vandskålen op på nogle brede bøtter og justerede så højden efterhånden som hun voksede. Samtidig fik hun et udendørs "badekar" og efter nogle måneder glemte hun at man kunne pjaske i vand indenfor og så kom vandskålen ned på gulvet igen. smiley

• #5   7. jul 2010 Jubii - fik naboens gamle muslingeskal (sandkasse/vandbassin) og siden har Cinda ikke plasket inde i hendes vandskål;)

• #6   7. jul 2010 Jeg har også problemet med min hund, han er også begyndt på det, tænker på om det er pga. varmen.... han gør det også når han er alene, det er jo ikke så smart for så har han jo ikke noget vand før jeg kommer hjem.

Kommentér på:
Vænne hvalp af med plasken i vandskål

Annonce