Hvordan? 2 hunde sættes sammen. {{forumTopicSubject}}
Jamen vi har jo fået Joy hjem. Carmen var ved min mor de første dage pga. hun havde fået lopper og det ville vi ikke hvalpen skulle få. Nåh..
I går prøvede vi at sætte dem sammen for første gang. De mødtes på offentlig grund, og vi kig sammen hjem hvor vi der efter satte dem løs i haven. Carmen bliver meget utryg ved Joy da hun jo er meget ligliv. (hun er 8½ uge gammel) Og Carmen sætter hende på plads hvis hun kommer for tæt. Jeg begyndte at lege med bold med dem for at lette stemningen, så glemte Carmen ALT om at hvalpen kunne være farlig. Men så snart jeg fjernede bolden var hun bange igen. Joy begynder så at løbe rundt om Carmen? Altså i cirkler? Og det gør jo selvfølgelig Carmen mere nervøs. Jeg tager godbidderne frem for at aflede Joy's opmærksomhed, der får Carmen snuset til hende og sådan.
Men Carmen er stadig nervøs omkring hende. Joy er ikke større end Carmen endnu. Men jeg tænker måske nogen har nogle gode råd til hvordan man kan hjælpe dem på vej til at blive venner? Er noget af det jeg har gjort intil videre helt galt? Råd råd råd. Vi tager imod dem alle
Jeg tænker de nok bare skal have noget tid, og det tror resten af familien også. Men hvad tror i? Nogle gode trænings metoder?
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 94 Svar: 1.653
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.721
Håber det måske kan bruges. Men det er første gang, jeg har sat 2 hunde sammen, så ved ikke, om det vil virke i andre tilfælde
feb 2007
nov 2008
feb 2007
Håber ikke at Joy vil behandle hende dårligt senere pga. størrelse forskellen
nov 2008
feb 2007
Hvordan? 2 hunde sættes sammen.