{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Alene hjemme, jeg føler mig magtesløs {{forumTopicSubject}}

Allerførst så håber jeg at folk holder det i en ordenligt tone, ellers bliver indlægget slettet med det samme!

Jeg sidder og ved ikke hvad jeg skal gøre.
Bella er 2½ år, og har mere eller mindre altid haft problemer med at være alne hjemme, ikke overdreven meget, men hun har ikke brudt sig om det.
Hun er en hund der er meget utryg, så vi kan ikke hæve stemmer, hverken over for hende, men vi kan heller ikke tage en diskosion mig og kæresten, hvor så sidder hun og ryster.
Udover det så er en hund der konstant skal være tæt på, og sidde og nusse .... jeg kunne derfor forestille mig at hun har noget seperationsangst.

Molly er en hvalp på 8 mdr, og hende er der egentlig ikke noget med, udover at hun er en bullerbasse.

Problemet er så at når de er alene hjemme, lige fra 1 time til 8 timer så ødelægge de noget, jeg ved ikke hvem af dem der gør det, men jeg tror det er Bella, da hun altid har haft lidt problemer.
De sidste par gange er det gået ud over vægge, paneler og gulvtæppe, og det er ALDRIG sket før.
Før har det altid været en sko, en sok, en spand eller andre småting, men de ting er fjernet nu, og så er problemet noget nyt.

Der har været ro længe, hvor der intet er lavet, men det er begyndt igen, og jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det.
Hvad gør jeg, hvis det er seperationsangst Bella har? hvordan løses det ?
Det hjælper IKKE at lukke dem inde i et rum, og jeg vil IKKE have et bur.

Og udover det så kan folk jo læse at Bella er meget usikker - så jeg tror jeg mangler nogle selvtillid øvelser ???
Hvis ikke noget andet ?

Igen, jeg er slet ikke sikker på at det er Bella, men nu har jeg fri en uge, hvor jeg kan træne lidt med dem begge, men jeg ved bare ikke hvor og hvordan jeg skal begynde smiley

Jeg håber der er nogle der sidder med nogle guldkorn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme, jeg føler mig magtesløs
Kommentér på:
Alene hjemme, jeg føler mig magtesløs

Annonce