{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Min hund er nervøs for fremmede {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Vi har en dansk svensk gårdhund som er meget glad når vi for gæster, men har desværre tendens til at hoppe op af dem konstant, falder dog hurtig til ro. Men det egentlige problem er når der kommer fremmede mennesker til. Han gør hysterisk både en glad gøen plus en meget nervøs gøen. Han vil gerne snakke med dem, men de må bare ikke røre ved ham. Vi er bange for han har oplevet noget som hvalp, for han har hele tiden gjort det.
Hvis de samme mennesker kommer igen inden for kort tid er der intet.
Man er selvfølgelig led og ked af situationen både overfor gæsterne og hunden da man gerne vil have de får en god oplevelse begge to. og så er man også frustreret over hvad det er der gør at vores hund er nervøs.
Håber der er nogen der kan hjælpe. evt nogen prof. som kan komme og hjælpe og opleve hvad det er der sker, det må bare ikke koste for meget.
Vi bor nær ikast.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er nervøs for fremmede
  • #1   8. nov 2010 nu ved jeg ikke "hvad for meget er" :o)

(link fjernet)

måske her

http://www.dch-ikast.dk/Index.asp?TopID=1

• #2   9. nov 2010 ja men problemet er bare at han overhoved ikke ænser godbider overhoved. det gør han heller ikke når vi er ude og gå, han er helt væk og kan ikke komme kontakt med ham.

• #3   10. nov 2010 ja og det fungere heller ikke. vi har enda prøvet at vifte en pølse og frikadeller foran snuden på ham og det ignorere han indtil han har fundet ud af gæsterne ikke vil give ham opmærksomhed og det er først noget senere efter ankomsten.
    men det er bare mere det at han er så nervøs for nye mennesker. det kan også ske at det er noget vi gør forkert når vi modtager gæster

• #4   13. nov 2010 Hej. Det er præcis det samme problem jeg har med min hund. han vil gerne snakke, gør samtidig og trækker sig tilbage når folk vil røre ved ham. en blanding af glæde og nervøsitet. men hvis det er folk han har set flere gange er der ikke noget. det er et rigtig godt spørgsmål. jeg ved med min hund at han har oplevet at børnehavebørn har omringet ham som lille og derefter ikke har været tryg ved mange nye mennesker af gangen. Der kan meget nemt været sket eller andet som lille. det ville ihvertfald være mit bud. sørg for at han vil føle sig tryg når der kommer nye mennesker hjem til jer, brug godbider han godt kan li' og hav tolmodighed og vær forsigtig smiley folk kan måske sætte sig ned på gulvet så man ikke virker så stor. det har hjulpet her smiley

Kommentér på:
Min hund er nervøs for fremmede

Annonce