{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jan Fennel?
  • #2   27. feb 2011 Jeg har 3 af hendes bøger og jeg har med meget positivt resultat brugt det på min hanhund.. Han er meget dominerende og jeg havde svært ved at få styr på ham men da jeg prøvede hendes metode af lykkedes det og jeg har i dag en super dejlig dreng som er meget nem at have med at gøre.. Så jeg kan varmt anbefale hende

• #3   27. feb 2011 Jeg tror når man læser Jan Fennel er det som om hun er lidt.. Overdrevet. Som om hun limer flere detaljer på, end der faktisk er.
    Altså sådan noget med, at hendes hund trak, så starter hun allerede træningen ved hoveddøren og trækker den selv inden hun har lukket døren, så går hun ind igen og så gør hun det samme igen til næste gåtur indtil mange dage efter, hvor hun så kom længere og længere.
    Det synes jeg fx virker overdrevet. Man kan da sagtens lære hunden det på en lidt mindre overdrevet måde. Men det virker for hende, så det er godt nok! smiley

Hun bruger jo ingen negativ forstærkning og hun får mange resultater, så noget rigtig må der jo være! smiley

• #4   27. feb 2011 Henrik - nogle du kan foreslå? Tænker også at min hun er mere "blød" end hende foredragsholdrens hunde (hun har dobbers) så kan godt være nervøs for om det ville være for hårdt. Det jeg bed mest mærke i var det hun sagde omkring foder, da min tæve er meget småt spisende og tynd, der mener hun så at det er fordi hun er flokleder og derfor selv vil bestemme over hvornår og hvor meget hun vil spise

• #5   27. feb 2011 Jeg træner ikke 100 % efter en bestemt.. Jeg bruger det jeg kan fra mange forskellige og tilpasser det min hund.. Men lige med min hanhund har jan fennel's metode været brugt meget.. Specielt den med foderet gjorde en stor forskel.. Min gik til og fra foder som det passede ham og han hørte stort set aldrig efter hvad jeg sagde til ham.. Det tog et par måneder hvor han ikke fik hans fulde mængde foder før han fandt ud af at det blev fjernet og efter det begyndte han også at høre bedre efter

• #6   27. feb 2011 Anna - var også spec. metoderne omkring foder jeg havde tænkt at prøve i første omgang

• #7   27. feb 2011 Det har i hvert fald virket for mig og den med foderet har jeg brugt på alle mine hunde og alle har spist deres foder fint

• #8   27. feb 2011 det skader jo ikke at prøve det, da hun jo hverken anvender tvang eller fysisk vold

• #9   3. mar 2011 Anna: Hvad er det så man skal gøre, efter hendes mening, hvis ens hund ikke spiser alt foder på én gang?

• #10   3. mar 2011 Man skal "gestus spise" inden hunden får sin mad (mens hunden ser det), og så skal madskålen fjernes så snart hunden går fra den, den tomme skål må heller ikke stå så hunden kan nå den.. Har prøvet 3-4 dage nu, har ikk den store effekt her endnu, men hun siger også at det kan tage noget tid

• #11   3. mar 2011 Er det hvor menneskerne spiser før hunden?

• #12   3. mar 2011 Nynne har perioder hvor hun stort set intet spiser i 2-3 dage, jeg lader bare skålen stå ca. 20 min, hvis hun ikke er færdig derefter, tager jeg skålen, og så får hun det næste gang hun skal have mad.

Det der med at menneskerne altid SKAL spise før hunden har jeg intet til overs for. Det er bare noget pjat...

• #13   3. mar 2011 Ja menneske spiser før hund.. Hvis hunden går fra sin skål inden den har spist færdigt skal skålen fjernes og hunden skal ikke have det igen før næste planlagte måltid.. Det tog et par måneder før min han spiste op.. Jeg går ikke så højt op i hvem der spiser først mere men jeg fjerner stadig skålen hvis de ikke spiser op

• #14   3. mar 2011 sys heller ikk det har den store effekt, men med en undervægtig hund der er meget småt spisende er jeg efterhånde villig til at prøve hvad som helst, så længe det ikke gør ondt eller på nogen måde er ubehageligt for hunden

• #15   3. mar 2011 Hav tålmodighed.. Det kan tage noget tid før de finder ud af det smiley

• #16   3. mar 2011 ja det tænker jeg også, hunn spiste i går, men der var hun også sammen med mine forældres hund, så det tror jeg også havde noget at sige

• #17   3. mar 2011 Stephanie: Har du prøvet at tage til dyrelægen og få en snak om din hund, som er undervægtig?

• #18   3. mar 2011 Det kan godt hjælpe når der er en anden hund hvis de er lidt bange for at den anden skal tage det

• #19   3. mar 2011 Carina - Ja har snakket med dyrlægen, er skiftet il RC Sensible, som skulle være godt til kræsne hunde, hun spiser det okay, men stadig ikke nok til at hun har taget de 500-600 g på jeg gerne villle have hende til.. Nu er vi så også blevet i tvivl om, om hun kan tåle det foder, da hun er begyndt at klø sig noget under maven, gnasker poter, og gnide ansigtet mod tæpperne.. Så ska ha en tid til dyrlægen, for selvom hun er glad o fræk som hun plejer, sys jeg altså det er synd at hun skal rende og klø sig

Kommentér på:
Jan Fennel?

Annonce