{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

lære en hund at mime???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har undret mig lidt over dette. har snakket med en adfærdsterapeut der siger at hun kan lære hunde at mime, dvs. at de gør uden lyd ( altså mimer) da jeg så spurgte indtil hvordan og hvorledes var hun dog ikke meget for at sige noget. har søgt nettet tyndt men kan umiddelbart ikke finde noget er der nogle der har hørt om dette før, synes selv det lyder lidt spøjst smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lære en hund at mime????
  • #1   27. mar 2011 Sakki er stormimer af rang...ikke noget jeg bevidst har lært ham, men oprindeligt er Finsk hyrdehund gøende race, som jeg fra start vænnede til at begrænse gøen.

Elsker at betragte ham når vi kommunikerer via mimen - k*ft han er sød ♥

• #2   27. mar 2011 okey, du har ikke nogen ide om hvordan man lære hunden det? det var et forslag hun kom med fordi jeg har en meget gøende hun når hun er inde. men blev dog lidt mistroisk da hun ikke ville af med telefon nummer eller en hjemmeside

• #3   27. mar 2011 Hmm....det var da en underligt besked at få...som at vifte med en opskrift man ikke vil af med - virker på mig noget uprofessionelt smiley
    Har du ikke kontakt med hende længere?

Jeg synes det er svært at gi råd videre, da min hund nu snart er 6 år...det var en proces igennem vist nok et par uger, der fik Sakki til at stoppe med ´unødig´ gøen...bl.a. brugte vi at forlade rummet, vende ham ryggen og sågar falde ned af stolen, når han gøede højlydt indenfor...udendørs gjorde vi helt andre ting.

At han i stedet mimer, når han vil i kontakt med os/fortælle os noget, er som nævnt ikke bevidst indlæring herfra...han bruger det dagligt, bl.a. når han vil ud, når han vil vække mig hvis jeg sover midt på dagen, hvis han er sulten osv. Kommer der fx en farlig kat, gøer han dog hvilket er fint ;-))

• #4   28. mar 2011 ja det var nemlig også mine tanker. det er slet ikke en jeg har taget kontakt til det er min underbo der klager der havde haft hende med til et "klage møde"men har nu spurgt ham om telefon nr og evt hjemmeside, så nu venter vi spændt.. hun gør dog ikke lige så meget som hun har gjort, så det går fremad, ( men langsomt ) smiley

Kommentér på:
lære en hund at mime????

Annonce