1.322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Han Trækker Han Trækker

ja som over skriften siger så trækker min dejlige dreng helt Ekstremt meget.

nogle der har forslag om hvad vi kan prøve ?

vi har prøvet med snude selen
vi har prøvet med alm kvæler halsbånd
vi har prøvet med forskellige gå seler
vi har prøvet med at gå i den anden retning hver gang han begynde at trække
vi har prøvet med pikke halsbånd (kun meget kort ved godt der er RIGTIG mange der er imod det men kan i ikke andet som at brokke jer over det så lad vær med at skriv)

nogle der ellers har en ide om hvad vi kan prøve?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han Trækker
  • #2   24. apr 2011 okay må vi prøve så smiley jeg takker rigtig mange gange smiley

• #4   25. apr 2011 Ja har også hørt at det med at vende og gå den anden vej skulle hjælpe.
    Men vi lærte os ved så snart snor blev stram stoppede vi bare til han lod snor blive slap og begynde at gå igen. Og gentage . Tog en lille time . Men så holde han også med det.
    Men vi kunne nemlig ikke få det med at vende til at virke for os. Men det andet virkede for os. Med kommando "gå pænt" hver gang. Og virker nu .P

• #6   25. apr 2011 Jeg takker mange gange nu har jeg da to måder jeg kan forsøge mig frem med smiley

• #7   25. apr 2011 Jeg vil tilføje at jeg KUN vil bruge den lange linie når jeg har en sele på hunden. Den kan få nogle forfærdelige opbremsningen i halsregionen hvis det gøres i halsbånd. Ihvertfald indtil hunden har fået øvelsen.

en en super god øvelse, vi bruger den meget på træningbanen til kontakt

• #8   25. apr 2011 Jeg har brugt begge metoder bare ikke med en 5 m snor men almindelig snor længde. Den med at ændre retning har jeg brugt på åbne områder og har skiftet retning så snart hunden kommer foran.
    Den anden med at stoppe op og bare vente har jeg så brugt på fortorvene hvor der ikke er så meget plads at arbejde på.

Det er bare meget vigtigt at du er koncekvent ikke noget med at se igennem fingrene med at han trækker fordi at du lige hurtigt skal have klaret gåturen lidt hurtigt, for så risikere du at skulle starte forefra. Men begge metoder virker rigtigt godt.

• #11   25. apr 2011 Min hund har samme problem, men han har det med at glemme det hele tiden, ind til eg siger gå pænt, så går han i mit tempo et par minutter, og begynder så at trække igen.. Jeg burde måske starte forfra med træningen smiley

• #13   26. apr 2011 Jeg læste lige med smiley .. Tror jeg vil prøve det af på vores Aslan - han er en bøllemis :b

• #14   8. maj 2011 Hej jeg så lige hundeviskeren igår...
    Hvor han viste at linen ikke skal være så lang og den skal ligge i hånden som hvis du har en taske med. og når de vil gå foan skubber man til dem med det ene ben og sætter vores ben hen foran dem..
    Min trækker rigtigt meget og vi ligger vandret efter hende.
    Vi har også prøvet de andre metoder men det hjalp ikke.
    Men har så vret ude at gå i dag og skisme om det ikke hjalp, ligemed det samme :)))) så nu er det mig som bestemmer.
    Det er et knald godt program lærer rigtig meget af dem...

Kommentér på:
Han Trækker

Annonce