{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

9 uger gammel og FANTASTISK dygtig {{forumTopicSubject}}

Tror ikke jeg før har oplevet noget lignende. Vores lille nye Mopsedreng, Rocky Balboa, lærte at sitte første dag. Anden dag blev han SUPER god til at gå i snor. Efter 3 dage lystrer han rigtig godt, og sætter sig med det samme man siger SIT!. Og her til morgen kradsede han på døren for at signalere "Mor, nu skal jeg altså på toilet".. Og rigtig ok.. Vi bor på 14. etage og han kradsede på altandøren, hvor han aldrig har været ude på endnu, og jeg åbnede... En dygtig lille dreng vil UD og gøre sit smiley Vi er bare SÅ stolte!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  9 uger gammel og FANTASTISK dygtig
  • #1   13. maj 2011 ..... :o)....Han er meget dygtig......elsker mopser ......... Meeen.... tror du underboerne på 13 - 12 - 11 - 10 etage er glade for , at du lufter hund på altanen......jeg ville blive sur , hvis jeg sad på MIN altan , og overboens hund pissede mig i hovedet..... og bare lugten.....eew. :O)

  • #2   13. maj 2011 Det er da super skønt at det allerede går så fint med ham smiley
    Men enig, jeg synes også det er ulækkert hvis han får lov til at tisse på altanen..


  • #3   13. maj 2011 Tænk på når han bliver voksen, og tror at det er helt okay at tisse på altanen, så er det ikke så fedt mere smiley

    Dejligt at han er dygtig til at gå pænt i snoren, det er bare så irriterende når de trækker de små vapser smiley


  • #4   13. maj 2011 Tillykke med din gode hund...

    Har selv lige fået en samojede hvalp han kan også sit efter første dag har ingen uheld inden for haft han har været alene hjemme går selv til døren når han vil ud og han går pænt i snor. han har desuden næsten styr på dæk han er 8 uger og 3 dage.. så jeg er også rigtig stolt..


  • #5   14. maj 2011 Dog kommer det ikke til at ske at han tisser ned i hovedet på folk smiley Han skulle bare ligge en lille pølse. Det gør han ikke indenfor smiley Han har kun lavet noget ude på altanen 1 gang, fordi han kradsede på døren og ville ud, og så lukkede jeg ham self derud, for at se hvad han ville.

    Morten H: Ja det er altså fantastisk hvad man kan lære så små væsener smiley Tillykke med den bette smiley


Kommentér på:
9 uger gammel og FANTASTISK dygtig

Annonce