Ved hun at jeg er gået? {{forumTopicSubject}}
Er i gang med at træne alene hjemme træning med min nye hvalp og da det er et stykke tid siden sidst jeg har trænet vil jeg lige høre jer -
Vi er oppe på et par minutter nu, vi træner når hun er træt og hun får tørret okse som virkelig hitter, samt jeg lader fjernsynet stå tændt.
Når jeg kommer ind ligger hun stadig i kurven og gumler løs, men det virker slet ikke til at hun har opfattet at jeg er væk?
Tror i at hun er klar over det og hvis ikke får hun så noget ud af træningen?
Er jo klar over at de skal være beskæftiget og er også sikker på at hun ville blive utryg og pive løs hvis jeg bare efterlod hende frisk og uden noget.
Og hvad med fjernsynet, skal jeg lade det stå tændt? Har det næsten altid tændt når jeg er hjemme i baggrunden da det også er beroligende for mig selv, så tænker at det også ville være det for hende især nu hvor hun er vant til det..
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.775
calle har lært at være alene i op til 5 timer + at han sover i buret om natten 9-10 timer, uden skrigen og hylen, så intens træning hjælper.
så bare klø på
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Hvis hunden stoler på du altid kommer tilbage behøver den jo ikke reagere vildt meget på at du er gået :o)
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 251
Ved hun at jeg er gået?