{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

meget pylret............ {{forumTopicSubject}}

Godformiddag, er det ikke bare skønt når der er en tæve i løbe tid, længere nede af vejen...thomsen har ihvertfald meget ondt af sig selv.....kan faktisk komme steder hend jeg ikke troede han havde i sit store sang katalog!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  meget pylret............
  • #1   23. okt 2011 Hehe, stakkels ham :). Her i huset har vi den anden variant. Jeg gik et par dage og troede, jeg havde fået en kæmpe behåret byld. Det viste sig så at være min ene tæve, der i sin løbetid har valgt nærmest at klistre sig fast til min krop i forsøget på at få mest mulig kærlighed smiley

• #2   23. okt 2011 Jeg er også i den anden ende, Malou overraskede mig med at komme i løbetid nu da hun normalt kun kommer det en gang om året i februar. Hun denne gang er hun meget "liderlig", undskyld bruget af ordet men alle får den royale behandling og hun er slet ikke til at styrer lige nu. smiley

• #3   23. okt 2011 hehe, de har jo ingen hæmninger....men hva, det er jo bare sunde drifter(for det meste da)

• #4   23. okt 2011 Jan - Jeg må indrømme at jeg de andre gange har fået den royale behandling af Malou men denne gang er det virkelig stor slemt.

Vi var til middag med familien igår og min kusines små børn blev vælte af Malou fordi hun lige skulle give dem samme behanling som mig. Der blev det altså for meget for mig og hun blev sat ud i gangen.

• #5   26. okt 2011 ja det kan selvfølgelig blive for meget, de kan virke noget frustreret nogle gange

Kommentér på:
meget pylret............

Annonce