{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Er jeg pylret {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget obs på de mindste forandringer hos Peanut, måske nok for meget obs smiley
Sagen er vi var til hundetræning igår i ca 1,5 tim derefter legede han mens vi drak kaffe og spiste kage med en lille norfolk terrier i ca 1 tim.
Under træningen som bla var et spor fik han mange godbidder og han havde desværre spist noget hundemad om eftermiddagen fordi dumme jeg ikke havde fjernet hans morgenmad.
Her til morgen vækkede han mig kl 8.30 og vi gik en tur hvor han både gjorde nr 1 og en fin nr 2 , men han ville ikke have en godbid da han satte sig inden vi gik over vejen og da vi kom hjem ca 15 min senere spiste han en kødbolle men var ikke hel vild med den som han plejer.
Siden vi kom hjem har han ligget og sovet og han plejer altid at holde øje med hvor vi går, det gør han ikke, han sover. Han virker ikke til at have ondt , jeg har visiteret ham overalt, så mit spørgsmål, kan han være træt oven på meget aktivitet igår. Han er 9 1/2 mdr gammel.
Undskyld det blev lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg pylret
  • #1   5. jun 2012 Jeg synes umiddelbart han bare lyder træt, men det er dig der kender ham bedst.

  • #2   5. jun 2012 Irene, det er også hvad jeg selv tror men fordi jeg er et pyllerhovedet så ville jeg lige tjekke om der var noget jeg skulle holde øje med andet end de almindelige ting. Jeg overvejede at ringe til dyrlægen men kender nok allerede svaret , da han ingen symptomer har på sygdom smiley

  • #3   5. jun 2012 Han lyder træt smiley 1,5 times træning OG efterfølgende 1 times leg er hårdt for en hund.

  • #4   5. jun 2012 Rikke, ja det blev nok lidt for meget, han plejer ikke lege så meget mens vi drikker kaffe, men igår fandt han sammen med den lille Nordfork der er blevet steraliseret så den er ikke så bitchi mere og pludselig gik tiden. og de havde det så sjovt , vi nød alle at se på deres leg og pludselig gik tiden :-))



  • #5   5. jun 2012 Anton på 11 måneder er også fyldt med energi, men efter træning OG leg ville han også sove længe, og nok ikke orke at rejse sig smiley
    Bare tag det stille og roligt, og det er super at du holder så godt øje med ham! Men så længe han drikker rigeligt vand, og spiser sin mad, og ´på anden måde ikke virker til at have ondt eller være "skidt" så har han det nok helt fint smiley


  • #6   5. jun 2012 Tak allesammen, jeg er nok en pylre mor for Peanut vågnede for 30 min siden vi gik ud og tissede og så fandt han sin boldt så nu har vi trillet boldt på køkken gulvet og han har overfaldt sin far :-)) Han var som I alle har skrevet helt flad så vi må nok tage det roligt idag :-)))

    Catharina, han spiser aldrig om morgene og drikker meget lidt om morgenen men det er helt normalt for ham.
    Endnu engang TAK :-))

    Alter vi fik en ny hund på vores hundekursus igår en skøn 7 mdr gammel Engelsk bulldog der hedder Rynke, guuud hvor var den dejlig, det er første gang jeg har oplevet dem over længere tid.


  • #7   5. jun 2012 Suzy, ja det var ham der vækkede mig, men han har været flad idag og sovet meste af dagen , sover også nu smiley men har lavet nr 1 og 2 her igen , spist lidt som han plejer og drukket vand også fået lidt godbidder, men er ikke helt sig selv han plejer at have krudt i måsen og følge mig overalt :-))
    Jeg regner med at han er fit for fight i morgen ellers må jeg en tur til dyrlægen for han kan ikke sove i flere dage :-))


Kommentér på:
Er jeg pylret

Annonce