{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Er jeg pylret eller? {{forumTopicSubject}}

Baby har den sidste uge, været lidt sløv og fraværende...

Det startede i torsdags, hvor han nægtede at spise rå kylling, først på eftermiddagen. Ikke noget videre mærkeligt i sig selv, da han nogle gange beslutter sig for, at råt kød er YT!
Om aftenen skulle vi til træning, og han havde sin nye dragt på, fordi han havde været i bad, tidligere på dagen, og det regnede. (for at undgå pelsen krøller for meget op igen). Men han virkede meget uoplagt, så jeg slog det hen med, at det nok var dragten der var dum, fordi det ikke er den han plejer at have på... Jeg tog den derfor af ham, men han var stadig noget ukoncentreret, og halvvejs inde i træningstimen, satte vi os over og kiggede på de andre, for Baby kunne overhovedet ikke rumme mere træning...

Men siden da, har han været ret sløv... Han sover meget, og tungt. Snorker højlydt og drømmer meget mere end han sådan plejer.
Han gemmer sig under bordet, når jeg spørger om han skal med ud og gå tur, som eller plejer at være lig med jubel og glæde!
Men når først han kommer med ud, er der ingen ting..

Han er også småt spisende, og spiser kun halvdelen af sin mad ca. Men han tager glædeligt imod godbidder, og tigger også i køkkenet når der bliver smurt madpakker osv..


skal jeg vente og se tiden an, eller lyder det som noget, en dyrlæge skal kigge på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg pylret eller?
Kommentér på:
Er jeg pylret eller?

Annonce