{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Hvordan lærer man den bamsers navne? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes, at det kunne være sjovt at lære Louie navnene på hans bamser- eller i hvert fald to af dem.

Jeg har trænet over to gange, og der er bare INGEN fremskridt- normalt plejer 10 min at være nok, men han fatter det bare ikke.

Jeg har valgt to bamser, Padde og Elg- navnene er meget forskellige og bamserne er meget forskellige. Jeg startede med at lægge en af dem på gulvet, og når han touchede den med poten, så gav jeg håndtegn og sagde bamsens navn. Klik og godbid. Det gjorde jeg med begge en masse gange. Så tog jeg begge to og sagde den ene bamses navn og gav håndtegn. Men han vælger konsekvent den forkerte, så han har slet ikke fattet ordet.

Samtidig stresser han helt vildt, fordi han ikke forstår mig, og begynder at lave alle mulige andre tricks, når han ikke får klik for at røre den forkerte bamse. Altså han "tænker" ikke, at det er den anden, han skal røre, når nu den første ikke virker. Så jeg har en hund, der toucher 8 gange på den forkerte bamse, for der efter at sitte-dække-spille død og bliver liggende pivende på ryggen.
Jeg har forsøgt med, at han skal sitte imellem hver kommando, og hvis han ikke rammer rigtigt første gang, så skal han sitte og får kommandoen igen. Det giver længere ro på ham, men han får alligevel kørt sig op efter et par gange, hvor han går forkert.
Hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan lærer man den bamsers navne?
Kommentér på:
Hvordan lærer man den bamsers navne?

Annonce