3.326 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hund bider i vildt/dummy Hund bider i vildt/dummy

Jeg har to hunde, som jeg bruger til jagt, er pt. i gang med at træne apportering, men er stødt ind i et problem..

De bider begge i apporten, altså når de kommer hen og skal aflevere. Hvad kan man gøre ved det?

Og har nogle af jer, et godt råd til, hvordan man får hunden til at aflevere i hånden, i stedet for at smide det på jorden?

På forhånd tak. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund bider i vildt/dummy
  • #1   23. jul 2012 jeg ved ikke hvordan det egentligt er bedst at gøre det, men sasha afleverede også altid på jorden. så begyndte jeg at give en godbid hver gang jeg nåede at få hånden under hendes mund og sige aflever, hun regnede rimeligt hurtigt ud at hun kun fik godbid når jeg fik den i hånden så....

• #3   23. jul 2012 Tak for jeres svar. smiley

Maiken: Det må vi prøve.
    Men jeg tænker bare, hvad så når de kan sidde med den i munden og vi går skridtet videre og kaster den - vil de så ikke stadig tygge?! Og i så fald, hvad kan man gøre ved det?

• #4   23. jul 2012 Vær opmærksom på, at skridtet videre fra at hunden sidder med apporten i munden ikke er at kaste den smiley

Der er rigtig mange delmomenter i en apport. Og får man trænet hvert moment grundigt, så får man ikke de der tygge-problemer smiley

• #5   24. jul 2012 Som de andre også skriver, så er der rigtig mange delmomenter i en apport. Og så har du højst sandsynligt gjort den fejl, som mange gør... Belønnet for at slippe den, og ikke for at holde den. Hunden vil derfor så snart den kommer ind skynde sig at slippe, da det er det den er indlært med at få belønning for.

Kommentér på:
Hund bider i vildt/dummy

Annonce