Hundetræning i Trige og omegn Hundetræning i Trige og omegn
Jeg flytter snart til Trige, og jeg kunne godt tænke mig at gå til hundetræning af en eller anden art. Både for at min hunds skyld, men også for at jeg selv får nogle værktøjer og inspiration til hjemmebrug. Jeg er pt. ikke interesseret i konkurrencer, men man ved jo aldrig hvad tiden bringer
Jeg har en 9 måneder gammel schæferblanding, som jeg har gået til hvalpetræning med i DcH i Ikast. Hun var rigtig god til at gå spor, og viste også meget interesse for agility-forhindringerne på banen.
Så det kunne være dejligt med et hold hvor både hunden og jeg kan snuse lidt til de forskellige genrer af træning som er derude, og se hvad der passer os bedst.
Jeg vil kontakte DcH i Hinnerup og se hvad de har at tilbyde os
Er der nogle af jer som kender til nogle andre gode steder i området? Eller har erfaring med DcH Hinnerup?
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.053
Der har jeg selv løbet ag og er kun stoppet pga mit knæ.
De kan varmt anbefales
jun 2012
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 138
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.053
mar 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 135 Svar: 326
Det er ikke konkurrencebaseret og hver gang leger hundene også sammen.
Sidste år gik jeg på et "agility for sjov" hold hvor vi netop "snuste" til agility og prøvede en masse forhindringer osv...
www.hundensgaard.dk
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.997
Hvis du får den rigtige træner i Hinnerup er det sikkert OK, men der er nogle stykker, der ikke har flyttet sig de sidste 30 år.
Jeg har en veninde, der har trænet der i foråret og havde en træner hun var udmærket tilfreds med.
Jeg selv kom kun en enkelt gang, da den tildelte træner regulært ytrede, at han ikke synes jeg havde noget at gøre på holdet, for mynder er jo så snotdumme, at de intet kan lære.
Han er stadig træner
Hundetræning i Trige og omegn