Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor træt
  • #1   28. jan 2013 Din hund er i teenage stadiet, det er en hård periode,men det har du vel læst om smiley ?

Jeg har aldrig gjort mine trætte inden træning, de har lige fået 5-10 minutters luftetur hvor de kan løbe frit og tisse og besørge, og så ca. 15-30 minutter senere kører vi til træning, og har det været om formiddagen, har jeg sultet dem, altså ingen morgenmad. Før efter træning.

• #2   28. jan 2013 Det er super forskelligt. Men faktisk er hunden jo lidt træt efter at have spist. Måske er det et forsøg værd? Bare den ikke skal ud og løbe virkelig meget.

• #3   28. jan 2013 En mæt hund, gider jo heller ikke fokusere og arbejde for at få en godbid..
    Ikke ret mange hunde ihvertfald!

• #4   28. jan 2013 Vi går også kun en lille tur med vores om morgen.

• #5   28. jan 2013 hæhæ, lækker kælling, prøv at ha' labrador så smiley Vores vil i hvert fald heller falde død om af overfodring end gå glip af en godbid smiley

• #6   28. jan 2013 Men det er et forsøg værd. Det er ikke alle hunde man bare lige kører træt inden træning jo. Så hvis man gerne vil dæmpe dem lidt. Ej, ved det ikke. Det er ikke så tit vi selv gør det..

• #7   28. jan 2013 Den labrador jeg havde hvalpe og unghunde hold med, med min Aussie, den var sgu ikke interesseret i mad.
    Den gad sgu aldrig rigtig noget, men var bare roligheden selv.

• #8   28. jan 2013 piift, det er også kedeligt så smiley Men det er jo super individuelt for hundene. Jeg kender flere labber som har fået pillet drivet ud..

• #11   28. jan 2013 Love on four legs: Rigtig god beskrivelse smiley Og mere konkret hjælp på den reelle problemstilling og en mere langsigtet løsning! smiley
    Tidligere har Mike oprettet tråde, og så vidt jeg har forstået er det en spaniel til jagt brug, og når den kommer derud må den vel godt have det ekstra gear at tage i brug? Du ved for ekstra energi når det bliver fysisk hårdt eller bare har været en lang jagt.

• #12   28. jan 2013 Han har altid ville lege 24/7 ! Men det er bedre nu , til træning med de andre hunde ville han intet jeg kan gå 400 meter fra ham på en øde plæne! Men til træning kan jeg max gå 5 meter og max 10 sek

• #13   28. jan 2013 Mike sådan er det bare. Du må bygge langsomt op. Eventuelt træne flere gange om uge med flere hunde, så går det lidt hurtigere fremad.

• #14   28. jan 2013 Man kan jo altid alt hjemme på egen grund eller i vante omgivelser, uden forstyrrelser.

Man kan og skal ikke forvente at ens hund kan det samme der hjemme som til træning.
    Er lige som agility, din hund kan være pisse hurtig, fejlfri osv, til træning, og så kommer man ud på et fremmed sted og så skal man ikke forvente hunden er lige så dygtig, for alt er pludselig lidt mere spændende, og nyt osv,
    Det er jo derfor man træner smiley

Så hunden lære at ignorer eller ihvertfald "overse" alt det nye og stadig være opmærksom på dig.

Kommentér på:
Hvor træt

Annonce