{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Hun vil ikke tisse udenfor {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har nu haft min dejlige hvalp i lige over en uge. Hun var begyndt at tisse udenfor og gjorde det hver gang vi var ude. Men nu vil hun simpelthen ikke tisse udenfor mere. Vi kan være ude i 10 minutter hvor hun går lidt rundt og pøller, og i det sekundt vi kommer indenfor så tisser hun på gulvet. Suk!
Nogen der har en idé til hvordan vi kan opmuntre hende til at tisse udenfor igen?
Tak på forhånd. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun vil ikke tisse udenfor
  • #2   29. jan 2013 Gik ind lidt efter hun havde tisset. Men hun piber fra det sekundt vi kommer udenfor til vi er indenfor igen. Hun plejede at løbe ud gøre sine ting på 0,5 også stod hun foran hoveddøren og hylede. Så tror ikke det er fordi hun vil være længere tid ude. smiley

• #3   29. jan 2013 Har du prøvet at dreje om på hælen og gå direkte ud igen så snart at i er kommet ind?

• #4   29. jan 2013 Hun vil simpelthen ikke gå. Jeg bære hende ud foran døren sætter hende ned, så går hun lidt rundt om sig selv og gør sine ting. Hvis hun selv skal prøve at gå, så sætter hun sig ned og ikke ti vilde heste kan få hende et skridt frem. smiley

• #5   30. jan 2013 bær hende ud, og bliv ude sammen med hende indtil hun tisser, sæt ord på når hun gør det, f.eks tiiiisse dyygtig og så masser af ros og leg. mine har alle lært at tisse på kommando ret hurtigt på den måde, men det kræver veholdenhed fra din side og absolut ingen opmærksomhed eller leg før hun har gjort hvad hun skal, men så til gengæld masser af ros

• #6   30. jan 2013 hvis ikke hun vil gå, så prøv evt. at bær hende lidt længere væk, og helst samme sted hver gang, sæt hende ned og lade hende snuse og ellers lad hende sidde mens du går lidt rundt - hvis ikke hun har snor på (i have) så bare gå lidt væk fra hende og lad hende selv komme til dig, så hun lærer 'sit' område at kende og blive tryg ved det smiley

• #7   30. jan 2013 Dorthe S - har bare læst at der er en grænse for hvor langt tid de må være ude så har max været ude med hende i 15 minutter. Ellers så de tips i kommer med gør jeg allerede. smiley men tak for hjælpen. smiley

Kommentér på:
Hun vil ikke tisse udenfor

Annonce