470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

træning til to træning til to

har to skønne gravhunde.. den ene er snart 3 og den anden er næsten lige fyldt et år.. men når jeg træner med hende den yngste som kommer min ældste han ind over og gør det jeg beder hende om smiley men når der er godbidder er der hunde.. hvordan kan jeg træne hende nemmest uden at holde min han uden for...

eller hvordan kan jeg træne dem sammen, uden de bliver alt for ivrige når man træner to på samme tid :)?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning til to
  • #1   10. mar 2013 Jeg plejer at placere en hund i kurven,som bliv øvelse, mens den anden må arbejde. Og så omvendt. I starten er tiden meget kort, da hunden i kurven også skal belønnes for at bliver dér

• #3   10. mar 2013 træn hver for sig. jeg har en fast rækkefølge. Altid den gamle først (ellers bliver hun en mavesur gammel kælling;-) ) enten sidder de andre i bilen til det er deres tur eller også ligger de afdækket og træner langtidsgruppeafdækning(glæden ved at have flere end 2 ) og kaldes frem når den jeg træner lægges tilbage i rækken.

Kommentér på:
træning til to

Annonce