''The spor'' {{forumTopicSubject}}
Jeg blev inspireret af en tråd idag hvor der blev snakket om at en hund kunne søge efter the
Hehe, jeg vil vildt gerne gå til spor med Misha, og hun skal gå på genstande. Ved også hvor henne hun skal gå til det. Men vidste ikke man kunne gøre det med the
Så idag prøvede vi det lige. 5 the breve. Først fik hun lov til at snuse til dem og derefter blev de gemt i stuen (ret lette steder og kun på jorden for nu) Hun fandt dem alle og fik STOR ros og godbidder!
Hun bliver fuldstændig tændt når hun skal søge efter noget. Normalt er det mad i haven..
f.eks fars! Hun er så god til det.
Nå, men Misha har så det ''problem'' at hun synes at ALT skal ædes. Jeg følger hende når hun søger, for når hun gør det på f.eks the skal jeg være hurtig til at snuppe det når hun har fundet det og give hende en godbid, ellers æder hun the brevet :s Så har lige et par spørgsmål. Gør jeg det rigtigt nok? Og er det ikke meget usundt HVIS hun skulle få spist et the brev?
God aften HG peepz!
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
Ja det giver lidt mening, problemet er bare, at jeg kan ikke bare vente på hun gør noget af det rigtige, for hun æder det med det samme hun finder det
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
''The spor''