{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
286 visninger | Oprettet:

''The spor'' {{forumTopicSubject}}

Jeg blev inspireret af en tråd idag hvor der blev snakket om at en hund kunne søge efter the smiley Hehe, jeg vil vildt gerne gå til spor med Misha, og hun skal gå på genstande. Ved også hvor henne hun skal gå til det. Men vidste ikke man kunne gøre det med the smiley Så idag prøvede vi det lige. 5 the breve. Først fik hun lov til at snuse til dem og derefter blev de gemt i stuen (ret lette steder og kun på jorden for nu) Hun fandt dem alle og fik STOR ros og godbidder! smiley Hun bliver fuldstændig tændt når hun skal søge efter noget. Normalt er det mad i haven.. smiley f.eks fars! Hun er så god til det.

Nå, men Misha har så det ''problem'' at hun synes at ALT skal ædes. Jeg følger hende når hun søger, for når hun gør det på f.eks the skal jeg være hurtig til at snuppe det når hun har fundet det og give hende en godbid, ellers æder hun the brevet :s Så har lige et par spørgsmål. Gør jeg det rigtigt nok? Og er det ikke meget usundt HVIS hun skulle få spist et the brev? smiley

God aften HG peepz!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ''The spor''
  • #3   1. apr 2013 Det du har beskrevet er det det du kalder modsat lokning?

Ja det giver lidt mening, problemet er bare, at jeg kan ikke bare vente på hun gør noget af det rigtige, for hun æder det med det samme hun finder det smiley Vi har jo kun øvet på mad! Hmm, vil prøve det med at sætte den foran snuden på hende og sig nej når hun vil æde det og ros når hun lader det være smiley Men troede bare det var forkert, for hvad så hvis hun tror hun ikke skal/må finde det når hun skal søge smiley

• #6   2. apr 2013 Okay, må prøve igen smiley Tak, synes da bare det var en sjov ting. Der er jo lidt mere genstand over et the brev end en klat fars smiley

Kommentér på:
''The spor''

Annonce