657 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
At lave med en hvalp :) At lave med en hvalp :)
Hejsa
Er ny her i hundeverdenen og i tilfælde af at min moster ikke kan få solgt den sidste hvalp bliver det min opgave at træne hende
Hun er 11 uger gammel og hun skal selvfølgelig lære at gå i snor, sit, dæk og så hvad hun hedder (Trixie).
Hvad ellers kan jeg lave med hende? Jeg står selvfølgelig ikke alene og skal have hende med til hundetræning til den tid. Men moster er desuden gammel hvalpetræner
Og er der noget jeg skal være opmærksom på eller vide?
Kh Sarah
0 synes godt om
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.619
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 622
Det er også vigtig hun kommer ud i forskellige slags miljø, det kan være gåture inde i byen, ude på landet i skov osv. Altså hun lære at færdes trygt disse steder.
Så er alene hjemmetræning en god ting. At møde andre dyr og forskellige mennesker, både voksne og børn.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 26
Hvornår er det ok at gå ture med hende? Hun får lov at løbe og lege ude hele dagen (hele grunden er indhegnet).
Vil det være en god idé at træne hende i at gå i snor på grunden inden jeg tager hende med ud at gå og hvor langt må sådan et bette pus gå? Det er forresten en schæferhvalp
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.099
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 622
Det er sikkert sjovt og løbe i haven, ken hun skal ud af haven og have masser af gode oplevelser, det bør din moster som gl hvalpetræner vide.
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 26
Jamen så tror jeg vi skal på nogle små ture
At lave med en hvalp :)